مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مردم اینبار نیز ارادت خود را به خون پاک شهدا نشان می‌دهند و حضور پرشور مردم از ساعات اولیه صبح امروز، جواب محکمی به یاوه گویان و دشمنان قسم خورده‌ی انقلاب اسلامی است؛ مردم بار دیگر نشان می‌دهند که هیچ گاه نظام خود را تنها نمی گذارند.     به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، محسن لطیفی با حضور در پای صندوق رای، در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره با مشارکت مردم، اظهار کرد : همیشه مردم تبریز پای صندوق‌های رأی به صورت با شکوه حضور داشته و همواره پایبند آرمان‌های انقلاب و همچنین پشتیبان نظام و ولایت فقیه بوده و هستند که بزرگواری این مردم همیشه در صحنه برای مسئولان درس بزرگی است. 
وی بیان کرد: امروز مردم عشق و علاقه‌ی خود را نسبت به مقام معظم رهبری و ولایت نشان می‌دهند؛ به امید خدا این انقلاب همیشه پایدار، استوار و محکم به راه خود ادامه می‌دهد. 
لطیفی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رسانه‌ی ملی در روزهای انتخابات چه نقشی را ایفا کرده است؟ عنوان کرد: خوشبختانه مردم حضور رسانه‌ی ملی در جمع‌شان را  لمس می‌کنند؛ همکاران بنده در رسانه‌ی ملی در سطح استان و کشورتلاش کرده و خبرها را به بهترین نحو احسن به صورت زنده منعکس می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: ما هرچه داریم از ملت است، به خاطر تمام تلاش همکاران رسانه‌ی ملی همه و همه برای خدمت‌گزاری به مردم است و بنا بر تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر این که رسانه ملی برای مشارکت حضور حداکثری مردم تلاش کند و سعی بر این داریم با برنامه‌های مختلف تشریحی، تدریجی و... مردم را برای این رویداد مهم و جشن انقلاب آماده کنیم. 
وی اظهار کرد: قریب 500 نفر از همکاران ما  در سطح استان در زمینه تولید خبر، سیما و رادیو و بقیه همکاران در 60 نقطه برای پوشش اخبار انتخابات تلاس می‌کنند.
لطیفی در پایان از مساعدت استانداری و مسئولان در راستای تهیه‌ی برنامه‌های انتخاباتی شبکه‌ی استانی قدردانی کرد و گفت: امید است به دنیا نشان بدهیم که مردم ایران، مردم بزرگواری هستند که هیچ‌گاه از آرمان هایشان دست نکشیدند.   
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.