رحیم شهرتی فر روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: مشکل خاصی در شعب و در جریان رای گیری وجود ندارد و خوشبختانه حضور مردم خوب است.
وی با بیان اینکه از شعبه ها خبر می رسد که مردم از هم اکنون برای رای گیری صف بسته اند، ابراز امیدواری کرد تا پایان آخرین ساعات رای گیری این حضور تداوم داشته باشد.
فرماندار تبریز به رای دهندگان توصیه کرد برای رای دادن حتما شناسنامه خود را به همراه داشته باشند و در صورت نبودن کارت ملی، همراه داشتن کد ملی لازم است.
وی با بیان اینکه تعداد نامزدهای ریاست جمهوری 4 نفر است، گفت: یک نفر از نامزدهای شورای شهر تبریز پس از چاپ آگهی اسامی، تائید صلاحیت شد که اسم آن نامزد را به شعب اخذ رای اعلام کرده ایم و اسم فرد مذکور به صورت دستی در فهرست نامزدها ثبت شده است.
بر اساس آمار منتشر شده 60 هزار نفر در برگزاری انتخابات روز 29 اردیبهشت در آذربایجان شرقی مشارکت دارند و انتخابات در 62 شهر و یک هزار و 960 روستای استان برگزار می شود.
دو میلیون و 955 هزار و 332 نفر از مردم استان واجد شرایط رأی دادن در انتخابات روز جمعه هستند که 66 هزار و 102 نفر از آنها برای اولین بار می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.
آذربایجان شرقی با 3.8 میلیون نفر جمعیت در فاصله 600 کیلومتری تهران، پایتخت کشورمان واقع شده است.
خبرنگار: نعمت مرادپور**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.