جانشین رئیس ستاد حجت الاسلام رئیسی در آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه ما برای نان انقلاب نکردیم، گفت: ما انقلاب کردیم تا تفکری نو در دنیا به جریان بی‌اندازیم.
به گزارش ایسنا، منطقه‌ی آذربایجان‌شرقی، روح الله متفکر آزاد در مراسم دیدار حجت الاسلام رئیسی با مردم تبریز، اظهار کرد: این ملت انقلاب نکرد که نان بخورد، البته درسایه‌ی انقلاب، نان را نیز با عزت به دست آورد، مردم ما انقلاب نکرد که مسائل مادی و دنیوی را حل کند اما در عین حال در سایه‌ی این انقلاب اسلامی، این دست از مسایل را نیز با عزت تامین کرد.
وی افزود: مردم ما انقلاب کرد تا تفکر نویی در دنیا جاری سازد و بفهماند که آن تفکری که بعد از رنسانس القا می‌کند که با دین نمی تواند حکومت کرد، تفکر درستی نبوده و این ملت نشان دادند که می‌توانند با دین و اسلام، حکومت کرده و رشد کنند.
وی خاطرنشان کرد: اگر امروز سربلندیم به علت این است که شهیدان زیادی را در این مسیر داده‌ایم و ثابت کردیم که ما ملت سربلند ایرانیم، اگر امروز در دنیا تمام مناطق و اطراف ما در آتش خشم و ترور می‌سوزد و ما در آرامش و امنیت زندگی می کنیم به خاطر سرخم کردن در مقابل قدرت‌ها نیست، بلکه به خاطر این است که مقاومت کرده و سربلند مانده‌ایم.
متفکرآزاد بیان کرد: تفکر انقلابی آن تفکری است که وقتی در دنیا صحبت می‌کند، همه می‌گویند گوش بسپارید.
وی گفت: برخی فکر می‌کنند که ما پابرهنه‌ها نمی‌توانیم دولت خود را روی کار بیاوریم؛ اگر امروز ستادهای انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی از لحاظ مالی شرایط ندارد و اگر امروز قدرت سیاسی و مادی در اختیار ما نیست؛ در مقابل ملتی داریم که برای تغییر شرایط با تمام توان آماده بوده و قیام می‌کنند.
وی تاکید کرد: هر فردی که در این همایش حاضر شده در حکم یک ستاد انتخاباتی است و باید تلاش کنیم تا با روشنگری در جامعه، آینده‌ای روشن برای ایران رقم بزنیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.