امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه مردم ایران بصیرت دارند، گفت: مردم افرادی را انتخاب می‌کنند که در صراط انقلاب و ولایت باشند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری  در خطبه های نماز جمعه تبریز ضمن تبریک نیمه‌شعبان و ولادت با سعادت دوازدهمین امام شیعیان جهان اظهار کرد:  مهدویت مختص شیعیان نیست بلکه یک موضوع فطری و جهانی  است و تمامی پیروان معتقدند که نجات بخش جهان بشریت ظهور می کند.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه آمادگی و زمینه‌سازی معنی واقعی انتظار است، افزود: در جامعه امروزی انقلابی شدن، حضور در صحنه‌های انقلابی و انتخاب اصلح از جمله وظایف منتظرین است، مردم افرادی را برای کشور انتخاب کنند که موجب خشنودی امام شود.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به انتخابات پیش رو تاکید کرد: جمعه آینده ملت شریف ایران در مقابل یک آزمون الهی قرار می‌گیرند و مردم برای ثبات، استقلال کشور و اقتدار ملی باید در پای صندوق‌های رای حضور یابند.
وی افزود:  مردم قهرمان آذربایجان در انتخاب شورا ها وسواس بیشتری خرج دهند و افراد پاک دست، انقلابی، ولایتمدار را انتخاب کنند چرا که کوچکترین غفلت سبب می شود افرادی که سوابق، صلاحیت و معیار لازم را ندارند، انتخاب شوند.
امام جمعه تبریز متذکر شد: معتقدم که مردم غیور آذربایجان افرادی که فتنه گر یا حامی فتنه هستند را انتخاب نخواهند کرد.
وی به هیات های اجرایی که مشغول جمع آوری رای خواهند بود تذکراتی داد و گفت: این افراد هوشیاری کامل را داشته باشند تا هیچ گونه غفلت و خیانتی در انتخابات پیش نیاید، چراکه این امر در جمهوری اسلامی ایران بعید است.
آیت الله مجتهد شبستری با انتقاد از امضای بی سر و صدای سند ۲۰۳۰ یونسکو تصریح کرد: این سند برخلاف فرهنگ انتظار است مقام معظم رهبری از امضای بی‌سر و صدای  سند 2030 توسط دولت گلایه کردند و از شورای انقلاب فرهنگی هم گلایه کردند که چرا اجازه داده شده است.
امام جمعه تبریز به حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی تاکید کرد و افزود: از طرف مردم غیور آذربایجان به مقام معظم رهبری  اطمینان می‌دهیم که  مردم به طور گسترده و آگاهانه در انتخاب اصلح و امام زمان پسند شرکت خواهند کرد و فرمایشات و رهنمود های شما را مو به مو عملی خواهیم کرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.