به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های نماز جمعه ریگان با تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان افزود: مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت جوان فرمودند بنده بارها تکرار می کنم که جوان امروز از جوان اول انقلاب و دوران جنگ اگر جلوتر نباشد عقب تر نیست و من معتقدم جلوتر است.
وی بیان کرد: جوان انقلابی به خاطر همه ابزارهای تبلیغاتی که دشمن ارائه می کند، مقابل آنها ایستاده است.
وی گفت: رهبر عظیم الشان انقلاب فرمودند اما دشمن ناامید نیست از اینکه بتواند در جوان ایرانی نفوذ کند و دشمن سعی دارد جوان ایرانی را به شکلی بار بیاورد که خودشان می پسندند.
امام جمعه ریگان به دیدار کارگران با رهبری اشاره کرد و افزود: معظم له فرمودند هر کسی مسئول اجرایی کشور شود و همه کسانی که در دولت آینده مسئولیت می گیرند باید از همان روز اول همت و تلاش خود را به حل مشکلات اشتغال معطوف بدارند.
وی عنوان کرد: اگر بخواهیم مشکل اشتغال حل شود باید آفات و موانع را از مسیر ایجاد اشتغال بر داریم.
حجت الاسلام رنجبر ماهانی گفت: امروز شغل های کاذب در جامعه ما به ویژه در شهرستان ریگان افزایش یافته و نتیجه این شده که جوان بر اثر شغل کاذب روانه زندان و کانون گرم خانواده به هم ریخته است.
وی بیان کرد: تا زمانی که به تولید روی نیاوریم اشتغال های کاذب به ویژه قاچاق و خرید و فروش مواد مخدر از کشور و جامعه ما ریشه کن نمی شود.
امام جمعه ریگان همچنین گفت: نامزدهای انتخاباتی و طرفداران و حامیان آنها اخلاق انتخاباتی را سر لوحه کار خود قرار دهند.
وی افزود: نامزدی که حریم اسلام را در تبلیغات رعایت نکند چطور می تواند حافظ اسلام باشد.
خبرنگار: موسی ملائیان ** انتشار: رسول محمدحسنی
7442/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.