یه گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم روز پنجشنبه در آئین افتتاح سینما سرباز ارتش در تبریز، حضور مردم در صحنه انتخابات را یکی از نمادهای بسیار بارز مردم سالاری دینی در ایران برشمرد و افزود: طی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی حدود 34 بار انتخابات در ایران برگزار شده است که این امر نشان می دهد پایه و اساس جمهوری اسلامی بر اساس رای و نظر مردم استوار است.
وی اظهار کرد: حضور مردم در پای صندوق های رای به این معنی است که آحاد مردم به صورت شفاف و آشکار اعلام می کنند ما به این نظام تعلق خاطر داریم و این حضور تجدید بیعتی چندباره با جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
آل هاشم، انتخاب اصلح را مهمترین شاخص در انتخابات آینده دانست و کارآیی، کفایت، شجاعت، ایستادگی در برابر نظام سلطه، حرکت در مسیر انقلاب اسلامی، حفظ عزت کشور، مومن به اهداف و آرمان های انقلاب و مردم و ولایت مداری را از معیارهای فرد اصلح عنوان کرد.
وی ، انتخابات را به جهت تکلیف شرعی بودن و حق الناس بودن آرای تک تک افراد جامعه بسیار ارزشمند و با اهمیت خواند و افزود: همه دست اندرکاران انتخابات و آحاد مردم باید تلاش کنند تا این انتخابات با شکوه و عظمت خاصی برگزار شود تا دوستان نظام خوشحال و دشمنان بار دیگر مایوس شوند.
حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه افزایش مقبولیت نظام با حضور حداکثری مردم در انتخابات حاصل می شود، یادآور شد: نظامی که مقبولیت داشته باشد تثبیت شده و امنیت ملی آن به طور فزاینده ای ارتقا می یابد.
وی ادامه داد: انتخابات پرشور و سالم ضمن رضایت مندی گروه های سیاسی و اجتماعی، موجب روی کار آمدن دولتی خواهد شد که به دیدگاه های مردم نزدیک باشد.
رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی، یکی از رویکردهای مهم این نیرو را توجه به مسایل فرهنگی و عقیدتی بیان کرد و گفت: بر همین اساس تلاش می کنیم به دغدغه های فرمانده معظم کل قوا پیرامون مسایل فرهنگی به نحو شایسته ای پرداخت کنیم.
حجت الاسلام آل هاشم ، دغدغه های فرهنگی را همچون میدان جنگ ارزیابی کرد که اگر از سنگر خود غافل شویم، دشمنان با هجمه های سنگین خود جامعه را دچار مشکلات عدیده می کنند.
به گزارش ایرنا، فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی نیز در این مراسم با بیان اینکه ارتش با تمام توان و قوای خود در برابر دشمنان ایران و اسلامی ایستادگی می کند، گفت: ما به داشتن نیروهای متعهد، متخصص و با ایمان خود می بالیم، زیراکه اطمینان داریم با داشتن چنین نیروهایی جان بر کف، دشمنان کوچکترین جرات نگاه چپ به میهن اسلامی را نخواهند داشت.
امیر کیومرث شریفی اظهار کرد: هم اکنون معنویت در ارتش جمهوری اسلامی که مورد تائید فرمانده معظم کل قوا قرار دارد، از مولفه های بسیار مهم این نیروی مستحکم نظامی و حاصل زحمات بزرگان ما در ارتش بوده است.
وی، عشق به شهادت طلبی را از دیگر مولفه های پایدار ارتش جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: این راه که در دوران دفاع مقدس آغاز شده هنوز هم ادامه دارد.
سینما 'سرباز' تبریز از سینماهای قدیمی این شهر و متعلق به ارتش است که پس از بازسازی، گنجایش آن به 800 نفر در دو طبقه افزایش یافته است.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی **انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.