به گزارش روز شنبه روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، محسن خادم عرب باغی در نشست یک روزه قطب غذا و داروی مناطق آزاد کشور که در منطقه آزاد ارس برگزار شد، اظهارکرد: با راه اندازی این آزمایشگاه جامع، هزینه های آزمایشگاهی شرکت ها کاهش یافته و به بهره وری شرکت های مستقر در ارس کمک شایانی می شود.
وی خاطرنشان کرد: در منطقه آزاد ارس به بحث سلامت سازی و استاندارد سازی محصولات ایرانی در راستای اقتصاد مقاومتی اعتقاد راسخ داریم.
وی افزود: توجه جدی به این موضوع باعث می شود شرکت هایی که محصولات سلامت محور تولید می کنند، رشد و توسعه سریع تری داشته باشند.
رئیس هئیت مدیره سازمان منطقه آزاد ارس در ادامه گفت: دقت در فرآیند تولید محصولات مرتبط از هزینه های سرسام آور خواهد کاست.
عرب باغی گفت:منطقه آزاد ارس از سیاست های وزارت بهداشت، سازمان غذا و دارو و دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور در حوزه سلامت استقبال می کند.
بر اساس این گزارش، نشست یک روزه قطب غذا و داوری مناطق آزاد کشور در سال 96 در منطقه آزاد ارس و با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، مدیر سلامت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور، مدیرکل مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، مدیرکل دفتر برنامه ریزی، پایش، بهبود فرآیندها و امور استانهای سازمان غذا و دارو و مدیران سلامت و غذا و داروی سازمان های مناطق آزاد کشور در منطقه آزاد ارس برگزار شد. بازدید مدیران سلامت سازمان های مناطق آزاد کشور از مدیریت غذا و داروی منطقه آزاد ارس نیز بخشی از این برنامه یکروزه بود.
انتشار: پرویز انصاری
3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.