به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار غلام عسگر کریمیان روز شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه هریس با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران افزود: بر اساس اصل 150 قانون اساسی سپاه مولود انقلاب است و در همه عرصه های نظامی، امنیتی، فرهنگی و شناختی که کیان نظام و انقلاب در هر زمان یا مکان در خطر باشد با قاطعیت در میدان حضور می یابد و تا آخرین توان خود از آن دفاع می کند.
وی اظهار کرد: اکنون همه تلاش دشمنان برای تشکیل گروه های لیبرال سکولار (سازشکار ) در بدنه نظام است که این نقشه خطرناک آفت روحیه انقلابی گری و اقدام جهادی است.
فرمانده سپاه عاشورا یادآوری کرد: در زمان کنونی عامل اصلی نارضایتی مردم مدیریت اشتباه و فرافکنی برخی از مسئولان نظام است چرا که آرمان های انقلاب اسلامی از لحاظ محتوا هیچ مشکلی ندارد.
سردار کریمیان ادامه داد: صاحبان اصلی این نظام و انقلاب مردم هستند و حفظ نظام و انقلاب در گرو راست گویی، اقدام انقلابی و حفظ روحیه مطالبه گری مسئولان از خود در قبال خون شهدا در هر پست و مقامی است.
وی با قدردانی از زحمت های چندین ساله براتعلی ممی پور در دوران تصدی فرماندهی بسیج سپاه هریس، حمید محمدی را به عنوان فرمانده جدید ناحیه سپاه این شهرستان معرفی کرد.
خبرنگار: محمد طلوعیان ** انتشار دهنده: محمد رستگار
7227/8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.