در این بیانیه که روز شنبه رونوشت آن به ایرنا مرکز تبریز ارسال شد، آمده است: بصیرت امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس سپاه نشان از تدبیری داشت که دوم اردیبهشت سال 1358 تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) را مهندسی نمودند و ژرف نگری ایشان در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و حفظ کیان میهن اسلامی با اتکال به عنایات حضرت حق و همراهی مردم فهیم، یکپارچگی را برای میهن اسلامی به ارمغان آورد.
بیانیه فوق ادامه می دهد: بصیرت زعیم عالیقدر در گذر از بحران ها، فتنه ها و عرصه های ایثار و شهادت، باعث خلق صحنه هایی سراسر نغز از شور و شعور در تاریخ انقلاب اسلامی شد.
سپاه عاشورا اضافه کرده است: آنچه پیداست اقتدار نظام اسلامی در اوج قلل افتخار میادنی جهان است و اینها مرهون حضور شکست ناپذیر پاسداران در کنار ملت غیور و قهرمان در مقابله با معاندین و استکبار جهانی است که به کرات در برگ برگ تاریخ این مرز و بوم نقش بسته است.
در ادامه این بیانیه آمده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبعیت از فرامین فرماندهی کل قوا و با بهره گیری از تجربه 38 ساله در عرصه های جهاد علمی، نظامی، سازندگی و فرهنگی آمده جان فشانی در مقابل تهدیدات دشمنان تا بن دندان مسلح می باشد.
3038/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.