به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر قلعه نوعی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی مقابل استقلال تهران افزود: 20 دقیقه اول بازی را خیلی بد بودیم، ولی نیمه دوم بازیکنان تراکتور نشان دادند که معرفت در فوتبال هنوز جاری است و به رغم مصدومیت شدیدشان، به میدان آمدند و بازی زیبایی ارایه کردند.
وی اظهار کرد: بازی امروز تراکتورسازان مقابل استقلال تهران، تاکتیکی و دارای درگیری بود.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد وضعیت لوسیانو ادینیهو گفت: وی به دلیل مصدومیت احتمالا به دو بازی آینده لیگ برتر نمی رسد، ولی به فینال جام حذفی می رسد.
قلعه نوعی درباره فرزاد حاتمی نیز اظهار کرد: فرزاد به رغم مصدومیت دو ماهه ای که دارد، تمام خواسته های ما را در زمین اجرا می کند.
وی یادآور شد: در نیم فصل دوم روی سروش رفیعی حساب کرده بودیم، اما باز از دست دادن او و مصدومیت 40 درصد از بازیکنان باید خدا را شاکر باشیم که تراکتورسازی توانسته خود را در این جایگااه نگه دارد.
**منصوریان: بی رحمی از زیبایی های فوتبال است/عملکررد تیم داوری خوب بود
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران نیز در این نشست با بیان اینکه بی رحمی از زیبایی ها فوتبال است، عملکرد تیم داوری در بازی امروز تیمش مقابل تراکتورسازان را خوب خواند.
علیرضا منصوریان گفت: در این بازی شانس هایمان را از دست دادیم.
وی افزود: در نیمه دوم بازی شرایط برابر بود و توپ کمتر به مهدی رحمتی می رسید، ولی تراکتورسازی از تنها موقعیت خود توسط محمد ابراهیمی استفاده کرد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: من معتقدم تک گل تراکتورسازی در این بازی از روی تاکتیک نبود، بلکه خلاقیت یک بازیکن موجب آن شد.
وی اظهار کرد: ما از اول بازی باید کار خودمان را می کردیم و اگر به گل می رسیدیم، برنامه های از پیش تعیین شده را اجرا و بازیکنان تراکتورسازی را پرس می کردیم.
منصوریان گفت: در این بازی به فکر بازی سه شنبه در جام باشگاه های آسیا نیز بودیم، چون پای منافع تیم در میان نیست، بلکه مساله اهتزاز پرچم ایران است.
وی افزود: در طول بازی امروز چند موقعیت تک به تک با دروازه بان تراکتورسازی پیش آمد که متاسفاانه در ضربات نهایی بازیکنان مان مشکل داشتند.
وی خاطرنشان کرد: در مورد درگیری آخر بازی نیز خوشحالم که بازیکنان پیشکسوت تراکتورسازی موضوع را مدیریت کردند. باید بازیکنان جوان با ملی پوشان جدی بازی کنند ولی در عین حال احترام شان را حفظ کنند.
بازی عصر امروز پنجشنبه تیم های فوتبال استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز از هفته بیست و هشتم لیگ برتر باشگاه های در ورزشگاه یادگار امام تبریز با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتورسازان به پایان رسید.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با این پیروزی، رده دوم جدول لیگ برتر را از استقلال پس گرفت.
خبرنگار: مهدی آب بسته**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.