بابک ابراهیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در طول سال گذشته 14.41 کیلومتر از شبکه آب شرب بهداشتی و 12.59 کیلومتر از شبکه جمع آوری فاضلاب شهری در این شهر اصلاح شده و توسعه یافته است.
وی ادامه داد: بهره برداری از ساختمان بازسازی شده فیلتراسیون تصفیه خانه آب، پروژه خط انتقال و شبکه توزیع آب شهرک زیباشهر و اجرای خط انتقال و قسمتی از شبکه جمع آوری فاضلاب فاز دوم شهرک ولی عصر (عج) و جهانگیر از جمله طرح های اجرا شده در سال گذشته برای اصلاح و توسعه شبکه های آب وفاضلاب شهری در سال 95 بود.
وی اضافه کرد: اصلاح و لوله گذاری خط انتقال ما بین شهرک زیباشهر و شهرک گلشهر فرهنگیان و عملیات اصلاح شبکه فاضلاب جودی آباد و کوچه گیلاسلوق از طرح های دیگر اجرا شده در زمینه توسعه شبکه های آب و فاضلاب شهری مراغه است.
وی با اشاره به خدمت ارائه شده توسط این شرکت به شهروندان در طول سال گذشته گفت: در این مدت 2 هزار و 25 رشته انشعاب جدید آب شهری و نیز 2 هزار و 589 رشته انشعاب جدید فاضلاب در شهرهای مراغه و خداجو واگذار شده است.
ابراهیمی افزود: تعویض یک هزار و 361 دستگاه کنتور معیوب آب مشترکین و نیز رسیدگی به 736 مورد از حوادث و اتفاقات در زمینه ترمیم شبکه آب از جمله اقدامات و خدمات ارائه شده در طول سال گذشته بود.
وی ادامه داد: اصلاح، تعویض و استاندارد سازی 469 فقره انشعابات قدیمی آب و 259 فقره انشعابات قدیمی فاضلاب، ساخت 283 منهول برای شبکه های فاضلاب،‌ همسطح سازی 131دریچه های منهول و 202 مورد مرئی کردن شیر آلات شبکه آب در شبکه های اصلی و فرعی آب و فاضلاب از دیگر خدمات ارائه شده به شهروندان مراغه و خداجو است.
وی اضافه کرد: ‌در این مدت هشت هزار و 184 مورد نمونه برداری آب مراغه و شهرستانهای همجوار در زمینه کنترل کیفی آب، 57هزار و 448 مورد کلرسنجی و سه هزار و 197 مورد نمونه برداری نیز در زمینه کنترل کیفی فاضلاب این شهرستان انجام شده است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 100 درصد جمعیت شهری مراغه از شبکه آب شرب بهداشتی برخوردار بوده و تعداد 67هزار و 810 مشترک آب شهری و 58 هزار و 539 مشترک فاضلاب شهری در شهرهای مراغه و خداجو از خدمات شرکت آب و فاضلاب این شهرستان بهره مند هستند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.