به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی، جواد کریم نژاد افزود: این نمایش نوشته حامد مکملی و با کارگردانی معصومه عباسی از اعضای دفتر بچه های مسجد حوزه هنری آذربایجان شرقی است.
وی اظهار کرد: مساجد به عنوان یکی از پایگاه­های مهم مردمی و اجتماعی، مرکز خوبی برای بسط هنر دینی و معرفی اهداف و آرمان­های انقلابی و از بسترهای فعال در زمینه کارهای فرهنگی و هنری به جهت وجود طیف عظیم مخاطبان است.
کریم نژاد ادامه داد: 80 فیلم نمایشی به دبیرخانه دوازدهمین جشنواره سراسری بچه های مسجد از سراسر کشور ارسال شده بود که در نهایت 15 اثر توسط هیات انتخاب به بخش نهایی راه پیدا کردند.
نمایش آن سوی رویا حکایت امامزاده­ای در نزدیکی مرز ایران است که شبانه 4 دختر جوان که قصد عبور از مرز به صورت غیر قانونی را داشتند به آن پناه می برند و در این میان مادری در امامزاده آن ها را از ترس باران شدید شبانه و وجود اشرار در منطقه از رفتن باز می­دارد و در آرامش شبانه از همسر رزمنده و مفقود­الاثرش که در دوران 8 سال دفاع مقدس در جبهه حضور داشت، می­گوید.
دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در فرودین 1396 در تهران برگزار می‌شود.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده:محمد رستگار
8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.