به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، فرهاد کاظمی پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس گفت: زورمان همین بود. پتانسیل نفری ما با پرسپولیس یکی نبود و آنها بازیکنان خوبی داشتند. ما با تمام نفرات‌مان با همین توان توانستیم ظاهر شویم. چیزی که باید را انجام ندادیم. هواداران ما در این بازی آمدند و من از آنها عذرخواهی می‌کنم. بازی با منطق پیش‌ رفت اما آن چیزی که باید اتفاق می‌افتاد نیفتاد.

سرمربی ماشین‌سازی تبریز ادامه داد: داوری در این بازی عالی بود، پرسپولیس توانست با تجربه خود از ما پنالتی بگیرد. در نیمه دوم هم حریف بهتر از ما بود. اعتراضی به داوری ندارم، هم پنالتی درست بود و هم باید بازیکن ما اخراج می‌شد. بازیکن ما بی‌محابا روی بازیکن حریف آمد. بارها به بازیکنانم گفته بودم که به هیچ وجه پنالتی ندهند اما این کار را کردند. ما در این بازی آمدیم تا قلب دفاع را تقویت کنیم تا کمتر از آنجا ضربه بخوریم و تا حدودی هم در این امر موفق بودیم اما هنریکه در یک صحنه مرتکب اشتباه شد.

کاظمی با بیان اینکه در کنفرانس بعد از بازی باید در مورد همان بازی حرف زد گفت: اینجا جای مطرح کردن مسائل شخصی نیست، 30 سال است که مربیگری می‌کنم و این زیبنده نیست که در نشست خبری این مسائل مطرح شود.

وی در خصوص این که برای آینده ماشین‌سازی چه برنامه‌ای دارد، عنوان کرد: ما دیگر آینده‌ای در لیگ برتر نداریم. 3 مشکل داشتیم که یکی از آنها مربوط به بحث دروازه‌بانی بود و هیچ وقت حل نشد. ما از عدم تاکتیک‌پذیری ضربه بسیاری خوردیم. 

سرمربی ماشین‌سازی تصریح کرد: اگر تیم من مشکل داشته باشد، همیشه آماده هستم تا انتقادات را گوش کنم اما نباید حب و بغض شخصی را به مشکلات تیم انتقال داد. 

کاظمی در خصوص موقعیت تک به تکی که حمیدرضا علی‌عسگر از دست داد و این که آیا در تمرینات روی همین موقعیت‌هایی کار می‌کند گفت: باید به تمرینات ما بیایید و ببینید که ما در این خصوص تمرین می‌کنیم یا نه. اگر من الان بگویم ما تمرین می‌کنیم خود را مبرا کرده‌ام و بهتر این است که کسانی که در تمرینات ما حضور داشتند در این خصوص اظهار نظر کنند. علی‌عسگر امسال پول چندانی از ما نگرفته است که توقع زیادی از او داشته باشیم. 

وی در خصوص از دست دادن تیموریان و بازیکنان جانشینی که به جای او جذب تیم شدند گفت: ما تیموریان را از دست دادیم و به جای او چند بازیکن را جذب کردیم. با رفتن تیموریان توانستیم شش بازیکن جدید جذب کنیم. 

سرمربی ماشین‌سازی در خصوص افت این تیم از دقیقه 70 به بعد عنوان کرد: امروز علاوه بر این که تعویض خوب نداشتیم، در ترکیب یازده‌‌‌ نفره خود نیز بازیکنان مصدوم داشتیم. امین حاج‌محمدی و سعید قائدی‌فر مصدوم بودند و اگر بازی نمی‌کردند واقعاً جایگزینی برای آنها نداشتیم.

کاظمی در پاسخ به این سوال که در صورت حضور پیام صادقیان، بهمن کامل و احمد امیرکامدار ماشین‌سازی توانایی بازی بهتر را مقابل پرسپولیس را داشت، گفت: قطعاً با حضور این نفرات دست ما بازتر بود، اما باز هم زورمان به پرسپولیس نمی‌رسید. شما خط هافبک و حمله پرسپولیس را بررسی کنید و ببینید، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، سروش رفیعی، وحید امیری، علی‌علیپور و مهدی طارمی به میدان آمده بودند و به هیچ عنوان ما زورمان به آنها نمی‌رسید. سعی کردیم از لحاظ تاکتیکی تیم را جمع کنیم و زیاد وضعیت‌مان خراب نشود. اگر 2 بازیکن پرسپولیس در ترکیب تیم ما بودند نتایج بهتری می‌گرفتیم. 

سرمربی ماشین‌سازی در خصوص اینکه با سقوط این تیم احتمال برگزاری یک نشست خبری و بررسی دلایل سقوط این تیم وجود دارد، گفت: من نجفی شهردار تبریز و معاونین او را بیشتر از یک بار ندیده‌ام، اما خدا روح اموات آنها را شاد کنند که زیر بار مسئولیت این تیم قرار گرفتند و قول داده‌اند تا این تیم را لیگ‌برتری کنند و بابت آن نیز هزینه کرده‌اند. شهردار و معاونین او خیلی با مرام هستند و این را بدانید که من نه در این شهر بساز و بفروش می‌کنم و نه وابستگی خاصی به نجفی دارم اما آنها کار خیلی خوبی برای تیم کردند. 

کاظمی تصریح کرد: قبلاً هم گفته بودم در محاسبات خود دچار اشتباه شدم و فکر می‌کردم بازی‌های داخل خانه را پیروز می‌شویم و در لیگ برتر می‌مانیم. در بحث داوری نیز ما ضربات زیادی خوردیم اما آن هم به خودمان بر می‌گردد. هیچ‌گاه در سیاست نبوده و نیستم اما بدانید یک مرد پای ماشین‌سازی ایستاد. باید علت‌یابی کرد تا دلایل عدم نتیجه‌گیری باشگاه ماشین‌سازی مشخص شود و اگر زنده بودم من نیز در این نشست‌ها حاضر خواهم شد.

وی در خصوص اشک‌های فردین عابدینی بعد از سقوط ماشین‌سازی و تعصب این بازیکن به این باشگاه، عنوان کرد: آدم احساسی نیستم و نمی‌شود گفت چون بازیکنی گریه کرد یا نکرد باتعصب یا بی‌تعصب است. امروز تمامی بازیکنان ما روی نیمکت گریه کردند، در هنگامی که به سمت ما سنگ پرتاب می‌شد به من گفتند روی نیمکت قرار بگیرم اما من اعتقاد داشتم بعد از این نتایج ما نباید به ما گل بدهند. به دنبال این نیستم که چه کسی گریه کرد یا نکرد و فقط می‌خواهم بازیکن وظیفه‌اش را به خوبی انجام دهد. 

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 617526
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.