تراکتورسازی تبریز و پدیده مشهد، اولین بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال را برگزار می‌کنند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال، امروز (جمعه) با برگزاری چهار مسابقه آغاز می‌شود و تراکتورسازی تبریز در مشهد به مصاف پدیده می‌رود.
 
تراکتورسازی تبریز که در بازی‌های اخیر، اصلاً نتایج خوبی نگرفته و چهار بازی قبلی‌اش را با سه تساوی و یک شکست پشت سر گذاشته، بعد از شکست سنگین سه بر صفر هفته گذشته مقابل صبای قم، گام در مشهد گذاشته تا مقابل تیمی صف‌آرایی کند که هر پنج بازی قبلی‌اش را با برد به پایان رسانده است.
 
پدیده، بازی قبلی‌اش را در تبریز مقابل ماشین‌سازی انجام داد و موفق شد شاگردان فرهاد کاظمی را با دو گل از پیش رو بردارد و اکنون انگیزه زیادی برای قرارگیری مقابل تراکتورسازی و کسب ششمین برد متوالی خود دارد.
 
تیم مشهدی پدیده، همواره به عنوان گربه سیاه تراکتورسازان شناخته شده و در پنج رویارویی قبلی دو تیم، چهار برد ازآن پدیده شده و تنها یک بازی که آن هم دیدار رفت این فصل دو تیم بود، با تساوی به پایان رسیده و بنابراین، این موضوع برتری روحی بسیار زیادی به شاگردان مهاجری القا می‌کند.
 
دیدار بین دو تیم از ساعت 17 امروز در ورزشگاه ثامن مشهد آغاز می‌شود و سید مهدی سید علی به همراه سعید علی نژادیان، هادی طوسی و حید صالحی، این بازی را قضاوت می‌کند.
 
با توجه به دیدار جنجالی قبلی تراکتورسازان در قم، این تیم سه بازیکن خود را برای دیدار امروز در اختیار ندارد و سعید آقایی، جاسم محمدکرار و مهدی کیانی، سه محروم تبریزی‌ها در این بازی هستند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.