به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، گسترش فولاد تبریز در حالی در نقش جهان به مصاف تیم سپاهان اصفهان می‌رود که هنوز در سال جدید مقابل تیمی به برتری دست نیافته و در اصفهان به دنبال کسب نخستین پیروزی در سال 96 خواهد بود.

تیم میزبان از پنج بازی اخیر خود صاحب 8 امتیاز شده است که چهار امتیاز آن به دوره حضور کرانچار مربوط می‌شود. تنها باخت آن‌ها در پنج دیدار گذشته به بازی مقابل پرسپولیس در تهران و ورزشگاه آزادی ختم می‌شود که با نتیجه دو-یک نتیجه را واگذار کرد. این آمار برای تیم میزبان چندان خوب و قابل قبول نیست. شاگردان کمالوند چهار تساوی و یک شکست در پنج بازی اخیر داشته‌اند و همچنان در حسرت پیروزی به سر می‌برند.

تنها نکته امیدوار کننده گسترش فولاد عملکرد خوب در مقابل دو تیم بالا نشین جدول، استقلال و تراکتور است که  در رتبه‌های دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند. این تیم در بازی قبلی خود مقابل استقلال تهران علاوه بر به ثمر رساندن یک گل، موقعیت‌های بسیاری برای گل زنی داشت اما پیروزی را با تساوی عوض کرد. سپاهان نیز در دیدار گذشته خود در اهواز با نتیجه تساوی یک-یک مقابل فولاد متوقف شد و با آمدن کرانچار به دنبال کسب دومین پیروزی خانگی خود است.

دو تیم تاکنون هفت بار به مصاف هم رفته‌اند که سهم تیم میزبان سه پیروزی و تیم میهمان دو برد بوده است و دو دیدار این تیم نیز با نتیجه تساوی به‌پایان رسیده است. گسترش فولاد تاکنون در اصفهان نه در مقابل ذوب‌آهن و نه در مقابل سپاهان موفق به کسب سه امتیاز نشده است و شاید این بار ورزشگاه نقش‌جهان برخلاف فولادشهر برای آبی پوشان تبریزی خوش‌یمن باشد.

این اولین مصاف گسترش فولاد و سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان است. پیش‌ازاین نیز ماشین‌سازی نماینده دیگر تبریز به‌عنوان اولین تیم این شهر در ورزشگاه نقش جهان به مصاف سپاهان رفت و به پیروزی پر گل دست‌یافت.

زلاتکو کرانچار و فراز کمالوند تنها یک بار در فصل 88-89 با تیم‌های تحت هدایت خود، پرسپولیس و تراکتور، به مصاف هم رفته‌اند که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود پرسپولیس به‌پایان رسید. سرمربی حال حاضر سپاهان تاکنون سه بار مقابل گسترش فولاد قرارگرفته است که در یکی از این مصاف ها به پیروزی دست‌یافته است.  در مقابل، فراز کمالوند نیز با گسترش فولاد چهار  بار در مقابل سپاهان قرار گرفته و دو پیروزی به همراه دو شکست در کارنامه دارد.

دیدار گذشته دو تیم در اصفهان با نتیجه دو بر یک به سود سپاهان به پایان یافت. دیداری که حاشیه‌های خاص خود را به لحاظ داوری داشت و سرمربی گسترش فولاد از معترضان اصلی به عملکرد داور بازی بود.

یکی از مهم‌ترین حاشیه‌های این بازی، رویارویی احتمالی لوسیانو پریرا با تیم سابق خود، سپاهان است. مهاجم گسترش فولاد در بازی رفت  دو تیم در تبریز موقعیت های بسیاری برای گل زنی داشت اما نتوانست از آن‌ها استفاده کند.

دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و گسترش فولاد تبریز ساعت 19، روز جمعه، 25 فروردین در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 614370
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.