رضا ملکی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: هر چند بازی با استقلال تهران در ورزشگاه آزادی برای تیم صبا سنگین و دشوار است ولی برای پیروزی در این بازی بسیار امیدوار هستیم.
وی با اشاره به آمادگی بازیکنان صبا برای مصاف با تیم استقلال گفت: به جز حمید نیک سالار که محروم است سایر بازیکنان در این مسابقه حضور دارند.
ملکی همچنین در ارتباط با احتمال خداحافظی غلامرضا عنایتی مهاجم صبا در بازی مقابل استقلال تهران گفت: هنوز خداحافظی وی قطعی نشده و اگر چنین اتفاقی بیفتد او به عنوان مربی در صبا فعالیت خود را ادامه می دهد.
وی همچنین با اشاره به این که تمام تلاش صبای قم، ماندگاری در لیگ برتر است، گفت: تیم صبا برای بقا در لیگ برتر از 12 امتیاز باید دست کم 6 امتیاز را کسب کند و این قابلیت و ظرفیت در تیم صبا وجود دارد.
بازی 2 تیم فوتبال صبای قم و استقلال تهران روز شنبه 26 فروردین ماه جاری در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود. مسابقه دور رفت این 2 تیم با نتیجه 2 بر صفر به سود استقلال پایان یافت.
تیم صبای قم تا پایان فصل باید با تیم های استقلال تهران، سپاهان اصفهان، نفت تهران و استقلال خوزستان بازی کند. این تیم با 23 امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور قرار دارد.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.