به گزارش ایرنا، سرپرست تیم ملی جوانان در آیین افتتاحیه این رقابت ها که با حضور مسئولان و کمیته فنی تیم های ملی و در سالن حجاب مراغه برگزار شد در گفت و گو با ایرنا افزود: این رقابت ها به عنوان انتخابی تیم ملی جوانان برای حضور در مسابقات آسیایی از امروز به مدت 2 روز به میزبانی مراغه در حال برگزاری است.
غلامرضا عبدی افزود: در این دوره از مسابقات 8 تیم در 2 گروه چهار تیمی و در 2 بخش رگو و 2 نفره به رقابت می پردازند.
وی ادامه داد: در این مسابقات تیم هایی از استان های آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، همدان و استان مرکزی حضور دارند و برترین بازیکنان این رقابت ها در قالب تیم ملی در رقابت های آسیایی حضور خواهند یافت.
عبدی اضافه کرد: در نخستین دیدار از این مسابقات، تیم های آذربایجان شرقی الف و آذربایجان شرقی ب موفق شدند به ترتیب با نتیجه مشابه 2 بر صفر تیم های همدان و کرمانشاه را شکست دهند.
وی گفت: در پایان این رقابت ها و بر اساس بررسی های کارشناسی کمیته فنی تیم ملی، بازیکنان برتر برای حضور در اردوهای آمادگی تیم ملی جوانان برای حضور در مسابقات آسیایی جارکارتای اندونزی انتخاب می شوند.
به گزارش ایرنا، رقابت های قهرمانی سپک تاکرا جوانان کشور در مراغه در 2 نوبت صبح و عصر در سالن ورزشی حجاب مراغه برگزار شده و عصر فردا با معرفی تیم های برتر به پایان می رسد.
هم اکنون حدود پنج هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب 42 هیات ورزشی در شهرستان مراغه فعالیت می کنند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.