امام جمعه تبریز انتخابات پیش‌رو را آزمون سیاسی ملت ایران عنوان کرد که نشانگر قدرت ایران در برابر دشمنان است.

 

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و نیز انتخابات شوراهای اسلامی شهرو روستا در اردیبهشت سال جاری، گفت: مردم آذربایجان شرقی همانند سایر استان‌های کشور حضور گسترده، باشکوه و آگاهانه در انتخابات خواهند داشت تا قدرت ایران را به دشمنان نشان دهند.

 

وی در ادامه سخنان خود به کاندیداها و طرفدارانشان توصیه کرد تا در تبلیغات، شأن و موقعیت جمهوری اسلامی ایران را حفظ کنند و از تخریب رقبا، بی‌انصافی و تهمت دوری کنند و نیز صداقت، اخلاص و قانون‌مداری را مد نظر قرار دهند.

 

وی همچنین ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رجب، یاد آورشد: رجب، ماه پروردگار و ماه استغفار است و اعتکاف در این ماه به همه مومنان و به ویژه جوانان کشور توصیه شده‌ است. خوشبختانه در آذربایجان‌شرقی نیز مراسم باشکوه، برگزار می‌شود و همه ساله شاهد رونق آن هستیم.

 

آیت الله مجتهد شبستری با اشاره به شعار سال 96 با عنوان " اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" و اهمیت تمرکز مسئولان بر این امر، گفت: تولید و اشتغال در اقتصاد بسیار موثر است و ارتباط نزدیک و کاملی با یکدیگر دارند. برای ساماندهی اقتصاد کشور اقداماتی انجام شده ولی فاصله‌مان برای رسیدن به اهداف تعیین شده زیاد است.

 

وی ادامه داد: سیل عظیم متقاضیان کار واقعیت تلخ جامعه است. در شرایطی که رکود اقتصادی و معضل بیکاری در کشور غوغا می‌کند، با رونق تولید ملی زمینه اشتغال فراهم می‌شود.

 

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، هدف دشمنان را افزایش فشار اقتصادی بر کشور دانست و افزود: با مدیریت انقلابی و کارآمد، بن‌بست اقتصادی نخواهیم داشت و کارها در صورتی خوب پیش می‌رود که مدیریت پرتحرک و انقلابی باشد.

 

امام جمعه تبریز با اشاره به سالروز قطع رابطه سیاسی آمریکا و ایران در بیستم فروردین 1359 هجری شمسی، تاکید کرد: خیانت‌ها و جنایات آمریکا قبل و بعد از انقلاب اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست. عهد شکنی آمریکا بر همگان ثابت شده است؛ به طوری که با وجود تعهدنامه برجام، در روزهای اخیر تحریم‎‌ها علیه ایران افزایش افزایش یافته است.

 

وی بیان کرد: مردم ایران از مسئولان کشور و نمایندگان مجلس انتظار دارند که از کنار این گونه مسائل به سادگی عبور نکنند و حافظ اقتدار کشور و ملت ایران باشند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.