به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، دیدار تیم‌های گسترش فولاد و استقلال تهران از ساعت 17:30 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار می‌شود.

در حدود 2 ساعت مانده به آغاز این دیدار تعداد اندکی از هواداران تیم وارد ورزشگاه بنیان دیزل شدند. طرفداران استقلال در جایگاه کناری اسکوربرد قرار گرفته‌اند و به تشویق تیم محبوب خود می‌پردازند. 

هواداران تراکتور نیز در این بازی به حمایت از تیم میزبان پرداختند و در استادیوم حضور یافته‌اند. پیش بینی می‌شود با نزدیک‌تر شدن به آغاز بازی رفته‌رفته به تعداد طرفداران هر دو تیم اضافه گردد.

علاوه بر کری خوانی هواداران دو تیم، طرفداران استقلال تهران شعارهایی علیه تیم پرسپولیس تهران نیز سر دادند. همچنین منصوریان سرمربی آبی پوشان پایتخت نیز از سوی هواداران این تیم تشویق شد.

هردو تیم لحظاتی پیش وارد ورزشگاه شده‌اند و طرفداران گسترش فولاد شعارهایی در حمایت از فراز کمالوند سر دادند و هواداران استقلال نیز علیرضا منصوریان را تشویق کردند.

دیدار تیم‌های گسترش فولاد و استقلال تهران با قضاوت رضا کرمانشاهی از ساعت 17:30 در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد در بنیان دیزل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 606862
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.