ولی الله فرج اللهی روز دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی و مناسبت های مذهبی با اشاره به آغاز فعالیت زودهنگام تبلیغاتی از سوی برخی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شبکه های اجتماعی گفت: بر اساس قانون تبلیغات زودهنگام رسانه ای در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی خلاف قانون است و با متخلفان مطابق قانون برخورد می شود.
وی از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست به قانون احترام بگذارند و تا فرا رسیدن مهلت قانونی از تبلیغات در فضای مجازی خودداری کنند.
فرماندار بناب خاطر نشان کرد: تبلیغات غیرقانونی و قبل از موعد برخی نامزدها ممکن است در رد و تأیید صلاحیت آنان مؤثر واقع شود.
فرج اللهی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف از تمامی دستگاه ها خواست در برگزاری هر چه مطلوب تر این مراسم معنوی با تبلیغات اسلامی شهرستان هماهنگی لازم را به عمل آورند.
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بناب نیز در این جلسه با اشاره به استقبال چشمگیر مردم بناب از مراسم معنوی اعتکاف در سال گذشته گفت: سال گذشته قریب به یک هزار نفر در این مراسم شرکت کردند.
حجت الاسلام رسول یگانه افزود: امسال نیز این مراسم از تاریخ 22 تا 24 فروردین ماه جاری در چهار مسجد در نقاط مختلف شهر برگزار می شود و امیدواریم استقبال علاقمندان امسال نسبت به سال قبل بیشتر باشد.
به گفته وی، هزینه هر نفر در مراسم اعتکاف 400 هزار ریال است.
رئیس تبلیغات بناب خاطر نشان کرد: این سازمان از حضور نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر که قصد تبلیغات از این مراسم معنوی را داشته باشند، جلوگیری خواهد کرد.
شهردار بناب نیز در این جلسه از آمادگی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری برای برگزاری دوره های آموزش پودمانی و تخصصی در این دانشگاه خبر داد و افزود: با هماهنگی های صورت گرفته با مؤسسه صدرای قم دوره های سبک زندگی در این مجموعه برگزار می شود.
نادر داودی با اشاره به تحصیل بیش از 20 دانشجو در رشته های مختلف مقطع کاردانی و کارشناسی در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری بناب گفت: با اخذ موافقت های لازم دوره های آموزش ضمن خدمت کارکنان شهرداری های استان در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری بناب برگزار خواهد شد.
شهرستان بناب با حدود 120هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری جنوب تبریز واقع شده است.
6132/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.