شهردار تبریز از اجرای کامل لایحه یکسان‌سازی پرداختی‌ کارگران شهرداری تبریز از ابتدای امسال خبر داد و گفت: امیدواریم اجرای این لایحه، پاسخگوی گوشه‌ای از تلاش‌‌ها و مجاهدت‌های شبانه‌روزی کارگران باشد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، صادق نجفی در جلسه هماهنگی اجرای لایحه یکسان‌سازی با بیان این مطلب اظهار کرد: بحث یکسان‌سازی پرداختی‌‌ها و پیش‌بینی برخی ردیف‌های رفاهی، از دستاوردهای مهم قوانین شهرداری تبریز در سال‌های اخیر است که با تنظیم لایحه از سوی شهرداری تبریز و تصویب عزیزان شورا مقرر شده است.
وی تصریح کرد: در ماه پایانی سال گذشته، با فراهم‌شدن زمینه‌های اجرایی، شاهد اجرای بخشی از این لایحه بودیم و از ابتدای امسال نیز معاونت مالی و اداری، موظف به اجرای کامل این لایحه است.
نجفی، با اشاره به این که حجم تلاش‌های بی‌وقفه کارگران و عوامل اجرایی شهرداری تبریز در ماه‌های اخیر قابل‌توصیف نیست، یادآور شد: از آغازین روزهای زمستان سال گذشته تا به امروز، شاهد مجاهدت بی‌وقفه کارگران و پاکبانان شهرداری تبریز در عملیات‌ زمستانی، برنامه‌های خدماتی پایان سال و حضور بی‌وقفه در تعطیلات نوروزی  بوده‌ایم؛ در سایه این کوشش بی‌نظیر، تبریز یکی از تجربه‌های مهم خود را در زمینه برنامه‌های نوروزی، با سربلندی تمام پشت‌ سر گذاشت.
شهردار تبریز گفت: همان‌طور که بارها تاکید کرده‌ایم، در مقابل این ایثار ارزشمند، خود را پاسخگو می‌دانیم و به عزیزان کارگر، این اطمینان را می‌دهیم که بدون‌ تاثیرپذیری از حاشیه‌های کاذب، در جهت توسعه حقوق قانونی کارگران و پیگیری زمینه‌های اجرایی آن، تلاش کنیم.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.