ولی الله فرج اللهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از کل داوطلبان 69 نفر در حوزه شهری و 233 نفر در حوزه روستایی نام نویسی کردند.
وی مجموع داوطبان زن ثبت نامی در انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان بناب را 11 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 8 نفر در حوزه شهری و 3 نفر در حوزه روستایی ثبت نام کرده اند.
فرماندار بناب ادامه داد: از 291 نفر مرد ثبت نامی در انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان، 61 نفر در حوزه شهری و 230 نفر در حوزه روستایی داوطلب شده اند.
فرج اللهی گفت: جوان ترین فرد ثبت نامی برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه شهرستان بناب 28 سال و مسن ترین فرد نیز 72 ساله است.
به گفته فرماندار بناب، شهر بناب دارای 7 کرسی و 27 روستای آن نیز در مجموع دارای 107 کرسی در شوراهای اسلامی می باشند.
فرج اللهی با تقدیر از استقبال گرم شهروندان در خصوص ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار امیدواری کرد مردم شهرستان گسترده تر از قبل با حضور در پای صندوق های رأی حماسه دیگری خلق کنند.
به گزارش ایرنا،انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور و همچنین انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در برخی حوزه ها روز 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.
شهرستان بناب با حدود 125 هزار نفر جمعیت در فاصله 110 کیلومتری جنوب تبریز واقع شده است.
6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.