احمد پشتوار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع کمک های جمع آوری شده، پنج میلیارد و 950 میلیون ریال به صورت کمک های غیر نقدی از جمله پوشاک گرم، البسه، لوازم ضروری و مواد غذایی است.
وی ادامه داد: در طول سالجاری مردم خیر این شهرستان بیش از 2 میلیارد و 260 میلیون ریال کمک نقدی برای حمایت از جبهه مقاومت اسلامی و مدافعان حرم جمع آوری و اهدا کردند.
وی اضافه کرد:کمک های جمع آوری شده در پایگاه های مقاومت بسیج، مساجد، ایستگاه های جمع آوری در نقاط مختلف شهری، ادارات و مدارس در قالب سه کاروان به جبهه مقاومت سوریه ارسال شده است.
وی گفت: ستاد پشتیبانی مدافعان حرم حضرت زینب (س) این شهرستان از فروردین ماه سال جاری تشکیل شده و در قالب 10 کمیته در راستای فرهنگ سازی در امر نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت و حمایت از جبهه مقاومت و مدافعان حرم و مردم مظلوم و ستم دیده سوریه فعالیت می کند.
پشتوار افزود: جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی از آحاد مردم و اقشار مختلف جامعه و ارسال به جبهه مقاومت و مردم مظلوم سوریه از جمله راهبردهای فرهنگی و اجتماعی این ستاد است.
وی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدای مدافعان حرم، تابستانه ایثار و امنیت، نمایشگاه های فرهنگی و هنری در قالب عکس و پوستر تبلیغاتی با موضوع مدافعان حرم و جبهه مقاومت اسلامی از جمله برنامه های فرهنگی اجرا شده توسط این ستاد است.
وی اضافه کرد: از ابتدای تشکیل و فعالیت این ستاد، ادارت و نهادهای مختلف دولتی و آحاد مردم این شهرستان در راستای حمایت از جبهه مقاومت اسلامی و مدافعان حرم حمایت های شایسته و بی دریغی داشته اند.
به گزارش ایرنا، ستاد پشتیبانی مدافعان حرم مراغه با هدف جلب حمایت های مردمی از جبهه مقاومت اسلامی در سوریه و مدافعان حرم از فروردین ماه 95 در این شهرستان آغار به کار کرده است.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
7487/3077
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.