به گزارش ایرنا، حسن مستفید روز سه شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: بیشتر واحدهایی که تسهیلات گرفتند تعطیل و یا نیمه تعطیل بودند که با اختصاص تسهیلات، دوباره فعال شدند.
وی به سرمایه گذاری 500 میلیارد ریالی در شرکت مس سهند آذران خبر داد و گفت: کارهای اساسی در این مورد به اتمام رسیده و به زودی شاهد کلنگ زنی و افتتاح این مجتمع خواهیم بود .
مستفید افزود: کارهای آبرسانی به شهرک صنعتی پروفسور هشترودی نیز به اتمام رسیده و با بهره برداری از این طرح این شهرک تا 50 سال آینده مشکل آب نخواهد داشت.
شهرک صنعتی پروفسور هشترودی در زمینی به مساحت 216 هکتار در پنج کیلومتری هشترود واقع شده و 15 واحد تولیدی در آن فعالیت می کند.
فرماندار هشترود در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع انتخابات سال آینده اشاره کرد و گفت: تمامی فعالیت های انتخاباتی در شهرستان رصد و با افراد خاطی و نامزدهایی که زودتر از موعد تبلیغات کنند برخورد می شود.
مستفید همچنین از شهرداری هشترود خواست در آستانه سال جدید نسبت به پاکسازی و تنظیف شهر و پذیرایی از مسافران و میهمانان نوروزی اقدام کند.
آذربایجان شرقی 53 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب دارد که واگذاری زمین در 44 شهرک صنعتی انجام شده و در 2 سال آینده 9 شهرک صنعتی جدید در استان راه اندازی می شود.
شهرستان هشترود با حدود 70 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار:جلیل دین محمدی**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
7486/3077
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.