سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی معتقد است علاوه بر اخباری چهار بازیکن این تیم دیگر شایسته پوشیدن پیراهن تیم ملی بودند، اما طبق سلیقه کی‌روش تنها محمدرضا اخباری توانست این افتخار را به دست بیاورد.

ایوب ذوالفقاری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حضور بازیکنان این تیم در لیست تیم‌ ‌ملی تصریح کرد: فقط از دروازه‌بان ما محمد رضا اخباری خواسته شده که برای حضور در اردوی تیم‌ ‌ملی اعلام آمادگی کند.

وی ادامه‌ داد: تراکتورسازی شایسته این بود که نمایندگان بیشتری در لیست تیم‌ ‌ملی داشته باشد، اما انتخاب بازیکنان سلیقه ای است و سلیقه آقای کارلوس کی‌روش این بوده که از تراکتورسازی تنها محمدرضا اخباری شایسته پوشیدن پیراهن تیم‌ ‌ملی در این اردو است. تمام بازیکنان ما برای حضور در تیم‌ ‌ملی تلاش می‌کنند. به نظر من محمد ایران پوریان، فرزاد حاتمی، سعید آقایی و محمد ابراهیمی نیز می‌توانستند جزو اسامی دعوت شدگان به تیم‌ ‌ملی باشند.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی درباره ناراحتی بازیکنان دعوت نشده به تیم‌ ‌ملی، اظهار کرد: درست است بازیکنان همانطور که تلاش کرده‌اند انتظار دارند که دیده شوند و در لیست تیم‌ ‌ملی جای داشته باشند، اما بازیکن آنقدر حرفه‌ای است که شخصیت خود را حفظ کند و چیزی از ناراحتی اش بیان نکند و برای حضور در اردوهای بعدی تلاش کنند. به‌ هر حال نبودن در لیست تیم‌ ‌ملی ناراحت کننده است، اما بازیکنان ما به نظر آقای کارلوس کی‌روش احترام می‌گذارند و برای حضور در اردوهای بعدی تلاش می‌کنند.

ذوالفقاری ‌اضافه کرد: محمد ایران پوریان به نحوی خوب بازی می‌کند که می‌تواند در اردوهای بعدی دعوت شود. همچنین سعید آقایی هنوز جوان است و می‌تواند در آینده‌ای نزدیک در دفاع تیم‌ ‌ملی نقش آفرینی کند. بازیکنان نباید ناامید شوند و با قدرت به کار خود ادامه‌ دهند.

وی درباره برنامه تمرین تراکتورسازی برای تعطیلات نوروز، اظهار کرد: ما تمرینات خود را تا ۲۷ اسفند ادامه‌ خواهیم داد و از بیست و هفتم تا دوم فروردین تمرینات را تعطیل می‌کنیم. از سوم استارت خواهیم زد و تا زمان دیدار با گسترش فولاد احتمال دارد چند دیدار دوستانه به منظور کسب آمادگی هر چه‌ بیشتر برگزار می‌کنیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.