به گزارش ایرنا، زاهد محمودی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان، این پیشرفت را حاصل کار دسته جمعی و تعامل مسوولان و مشارکت اجتماعی دانست و گفت: همدلی و همراهی مردم را در این پیشرفت ها و موفقیت ها قابل توجه است.
وی با اشاره به تشکیل ستاد تسهیلات سفر در شهرستان جلفا، اظهارکرد: با آغاز سال جدید و تعطیلات نوروزی، جاذبه های گردشگری این شهرستان میزبان مسافران نوروزی خواهد بود.
رئیس ستاد تسهیلات سفر شهرستان جلفا ادامه داد: به منظور اسکان مسافران نوروزی تعدادی از مدارس و اماکن ورزشی سرپوشیده شهرستان در کنار هتل ها و مراکز اقامتی آماده شده است.
محمودی همچنین از آمادگی دستگاه های امنیتی و خدمات رسان از جمله نیروی انتظامی و شهرداری ها برای تامین امنیت و آسایش مسافران در طول تعطیلات نوروزی خبر داد.
وی همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو، بر ضرورت رعایت قوانین و احترام به جایگاه رقیب توسط داوطلبان و رعایت کامل اخلاق انتخاباتی تاکید کرد.
رئیس دادگستری شهرستان جلفا نیز با تشریح آیین نامه های قانونی و انضباطی انتخابات، از داوطلبان احتمالی شوراهای اسلامی خواست ادب و اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.
جلیل افلاکی افزود: با متخلفان تبلیغات انتخاباتی و تخریب کنندگان سایر داوطلبان در صورت مشاهده به شدت برخورد خواهد شد.
فرمانده انتظامی شهرستان جلفا نیز با اشاره به در پیش بودن آخرین چهارشنبه سال، از خانواده ها و مردم شریف خواست مراقب حفظ سلامتی خود بوده و از ایجاد مزاحمت برای سایرین پرهیز کنند.
سرهنگ جهان آرا همچنین بر رعایت تمامی مسائل از سوی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و تلاش برای برگزاری انتخابات سالم تاکید کرد.
در این جلسه علی محمودی به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی جلفا معرفی و از خدمات حسام الدین حسامی قدردانی شد.
همچنین حسین مختاری به عنوان شهردار جدید جلفا معرفی و روسای جدید ادارات ثبت احوال، فرهنگ و ارشاد اسلامی و تامین اجتماعی هادیشهر به اعضا معرفی شد.
شهرستان جلفا با 56 هزار نفر جمعیت در 125 کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.
خبرنگار: مقصود هوشمند ** انتشار:محمد رستگار
7222/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.