به گزارش ایرنا، حسین رمضانی روز یکشنبه در بازدید سرزده از ایرنا تبریز در جمع همکاراناین مرکز به بهینه سازی فضاهای فیزیکی در اختیار سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت : دفاتر ایرنا باید بر اساس ماموریت های سازمانی ساماندهی شود.
به گفته وی ساختار دفاتر ایرنا در شهرستان ها باید متناسب با ماموریت های آن اصلاح و ساماندهی شود.
رمضانی با تاکید بر لزوم ارتقای رفاقت و همدلی در فضای سازمانی ایرنا، سکون را موجب عادت و آفت خبرنگاری دانست.
معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت خبرگزاری جمهوری اسلامی، در کنار اصلاح زیرساخت ها بر آموزش حرفه ای و زبان تخصصی به منظور تقویت استعداد ها تاکید کرد.
مدیرکل اخبار استان های ایرنا هم با اشاره به سیاست های خبری، گفت: این سازمان به منظور انجام رسالت خبری خود موظف است از همه روش ها و ابزارهای نوین روز حداکثر بهره را ببرد.
علی حیدری افزود: بر این اساس باید حضور ایرنا در حوزه ها و عرصه های مختلف اخبار داخلی، خارجی و شبکه های مجازی بیش از هر زمان در همه بخش های عکس، خبر و سایر فرآورده های خبری تقویت شود.
وی ادامه داد: امروز ایرنا از نظر تولید محتوا در شرایط خوبی قرار دارد اما باید در انتشار آن در گستره ابزارهای رسانه ای مختلف همچون کانال ها و شبکه های اجتماعی نقش و عملکرد موثرتری داشته و با شناسایی گروه ها، اقشار و جوامع هدف بر مبنای نیاز و شرایط و خواست آنها انتشار این محتوا را پربارتر کند.
مدیرکل اخبار استان های سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی، اقدامات برای کادرسازی حرفه ای در ایرنا را به ویژه در حوزه استان ها مورد توجه توصیف کرد و گفت: در نتیجه اقدامات انجام شده هم اینک دغدغه در بخش نیروی انسانی در استان ها خیلی کمتر است.
خبرنگار: پرویز انصاری**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
3071/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.