معاون آموزش متوسطه مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در این جشنواره با اشاره به عوامل توسعه و پیشرفت یک کشور، گفت: هر ملتی که بخواهد به خودکفایی و بی نیازی برسد باید روی پای خود بایستد و در این مسیر باید خود را به سه ابزار ایمان، اخلاق و دانش مجهز کند.
علی اکرمی افزود: به کمک ایمان و اراده بسیاری از کارهای به ظاهر ناممکن، عملی و اجرائی شده است، کما اینکه در طول چند دهه اخیر شاهد آن هستیم که چقدر در عرصه های علمی به پیشرفت های قابل توجهی دست یافته ایم.
وی، یکی از وظائف مهم آموزش و پرورش را تربیت انسان متعادل و موزون بیان کرد و افزود: این یعنی در تربیت باید از افراط و تفریط پرهیز شود.
اکرمی ادامه داد: اخلاق کلیدی ترین عنصر تربیتی در آموزش و پرورش می باشد که اگر درست جا بیفتد به تبع آن بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد.
رئیس آموزش و پرورش منطقه خواجه نیز در این جشنواره به رشد کم نظیر و چشمگیر شرکت کنندگان در جشنواره علمی جابربن حیان اشاره کرد و گفت: امسال جشنواره جابربن حیان در منطقه خواجه برگزارشد که شاهد رشد چشم گیر در تعداد شرکت کنندگان بودیم.
عباس ایمان نژاد افزود: میزان رشد شرکت معلمان در جشنواره پروژه های علمی جابربن حیان دانش آموزی در سال تحصیلی 96-1395 نسبت به سال تحصیلی 95-94 ،214 درصد رشد و نسبت به سال تحصیلی 94-93 ، 632 درصد رشد نشان می دهد.
خبرنگار: محمد طلوعیان ** انتشار:محمد رستگار
7227/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.