علیرضا کمرئی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه توزیع شیر در مدارس تهران از چهارم بهمن ماه سال جاری آغاز شده است افزود:تاکنون اعتبار و تعداد وعده توزیع شیر در مدارس تهران برای سال آینده تعیین نشده که در صورت تامین اعتبار این روند ادامه خواهد داشت.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران اظهار کرد:متناسب با اعتباری که ابلاغ خواهد شد، امیدواریم با برنامه ریزی هایی در بازه زمانی کمتر از 2 ماه، 6 تا هفت وعده شیر در مدارس تهران توزیع شود.
کمرئی درباره اعتبار اختصاص داده شده برای 25 وعده توزیع شیر در مدارس تهران گفت:براساس قیمتی که سازمان حمایت از مصرف کنندگان اعلام کرده، این قیمت ضربدر 25 وعده و ضربدر تعداد دانش آموزان در سراسر شهر تهران شده و میزان اعتبار مشخص می شود.
طرح توزیع شیر در مدارس تهران پس از دریافت شیوه نامه مربوطه و بلافاصله پس از دریافت دستورالعمل آغاز و آیین افتتاح این طرح چهارم بهمن ماه سال جاری در دبستان پسرانه شهید احمد چراغی منطقه پنج این شهر برگزار شد.
در شهر تهران تاکنون 20 نوبت توزیع شیر صورت پذیرفته که 60 درصد آن استریل و 40 درصد به صورت پاستوریزه بوده است.
*پرداخت معوقه فرهنگیان بازنشسته
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درباره پرداخت معوقه های فرهنگیان بازنشسته گفت:تاکنون معوقه های فرهنگیانی که سال گذشته بازنشسته شدند، پرداخت شده است.
کمرئی افزود: معوقه های فرهنگیان بازنشسته در سالجار از منابع متمرکز تامین شده و باید از حوزه ستادی اعلام شود.
وی گفت: آموزش و پرورش و بخش مالی این نهاد در حال پیگیری مسائل مالی و پرداخت های فرهنگیان است و به زودی شاهد اتفاقات خوشایندی در این حوزه خواهیم بود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7245/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.