به گزارش ایرنا، مهدی مشایخی روز سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش میانه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس از برگزاری باشکوه و شایسته مراسم دهه فجر و یادواره شهدای زینبیه و ثارالله و همچنین حضور باشکوه مردم شریف شهرستان میانه و جامعه فرهنگی در یوم الله 22 بهمن و مراسم تشییع و تدفین شهید منصور محمدی و 2 شهید گمنام قدردانی کرد .
وی همچنین با تبریک هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی، همکاری مجدانه و بیش از پیش ادارات و نهاد ها در جهت رفع مشکلات و مسائل آموزش و پرورش را خواستار شد.
معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرماندار ویژه شهرستان میانه بر تجهیز و توسعه مدارس منطقه با جذب حداکثری خیران تاکیدکرد.
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش میانه هم با ارائه گزارشی از اجرای برنامه های دهه مبارک فجر، تجلیل از 19 دانش آموز رتبه های برتر کنکور سال 95 با حضور مسئولان شهرستان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعزام دانش آموزان در قالب کاروان راهیان نور، افتتاح بازارچه دانش آموزی و نمایشگاه های جابر بن حیان مرحله آموزشگاهی، برگزاری کلاس های ضمن خدمت برای مدارس شاهد و ایثارگران، توسعه مهارت های حرفه ای معلمان، برگزاری جلسه مراقبین سلامت و انتخابات اعضای هیئت مدیره صندوق وام ضروری فرهنگیان را از مهمترین فعالیت های شاخص آموزش و پرورش شهرستان در طول یک ماه گذشته عنوان کرد.
ساجدی فر، معرفی و شناساندن صحیح رشته های مهارتی برای اولیا و دانش آموزان در جهت توزیع متوازن رشته و شاخه های مهارتی و فنی حرفه ای و کاردانش، برگزاری کارگاه های آموزشی برای دانش آموزان تحت عنوان مدیریت زمان و یادگیری اصول و مهارت های تست زنی و همایش یک روزه کنکوری ها و همچنین کلاس های توجیهی برای اولیا در باب کاهش اضطراب و استرس ناشی از آزمون کنکور برای کسب نتایج هر چه بهتر در کنکور سال آینده را از مهمترین اولویت های آموزش و پرورش منطقه عنوان کرد.
مدیر آموزش و پرورش میانه بر توسعه مدارس شبانه روزی و تشکیل کمیته مدارس شبانه روزی تاکید کرد و افزود: مدارس شبانه روزی در افزایش اعتماد به نفس و خود اتکایی و افزایش روحیه اجتماعی و تعامل و کارگروهی دانش آموزان بسیار موثر است.
ساجدی فر در پایان از آخرین وضعیت انسداد مبادی ورودی دوره ابتدایی و ترک تحصیل کرده های دوره های متوسطه اول و دوم گزارشی ارائه کرد.
دبیرستان زیبنیه و دبستان ثارالله میانه در 12 بهمن 1365 توسط رژیم بعثی عراق بمباران و موجب شهادت دانش آموزان این 2 مدرسه شد.
خبرنگار: غلامی** انتشار: انصاری
7231/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.