مراسم تکریم و معارفه رییس سابق و جدید دانشکده مهندسی شیمی و نفت دانشگاه تبریز برگزار شد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجا‌ن‌شرقی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه در این مراسم با اشاره به اهمیت رشته مهندسی شیمی و نفت گفت: به جهت وجود صنایع پرکاربرد همسو با این رشته، اهمیت مهندسی شیمی و نفت بیش از پیش بوده و در این شرایط، وظیفه ما حمایت همه جانبه از آن است.
 
دکتر محمد مقدم با تاکید بر اینکه آزمایشگاه تخصصی این دانشکده باید فعال بشود، افزود: دکتر محمدپور، رییس جدید دانشکده از اساتید باسابقه این رشته بوده و کاملاً به حوزه‌های آموزشی و پژوهشی مربوطه اشراف دارد؛ لذا انتظار می‌رود تا در آینده نزدیک، شاهد توسعه همه جانبه این دانشکده جدید باشیم.
 
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز نیز در این مراسم با اعلام اینکه دانشکده مهندسی شیمی و نفت دانشگاه تبریز، بسیار دیرتر از سایر دانشکده‌های دانشگاه‌های کشور شروع به کار کرده است، گفت: با شناختی که از اساتید این دانشکده سراغ داریم، حتماً توسعه سریع آن را در دانشگاه تبریز شاهد خواهیم بود.
 
دکتر محمدتقی اعلمی یادآور شد: در دانشکده مهندسی شیمی و نفت در این فرصت کم، کارهای بزرگی صورت گرفته و در آینده نه چندان دور نیز، جهت توسعه فضای فیزیکی آن اقداماتی انجام خواهیم داد، ضمن آنکه از طریق تسهیلات بنیاد نخبگان، اساتید مجربی نیز به این دانشکده اضافه خواهند شد تا این دانشکده بتواند در راستای رسالت خود که همان تعالی علمی دانشگاه است، قدم های مثبت تری بردارد.
 
بر اساس این گزارش، در این آیین، همچنین دکتر علیقلی نیایی، موسس و رییس سابق دانشکده مهندسی شیمی و نفت گزارشی از اقدامات انجام گرفته در مدیریت خود ارایه کرد و دکتر موسی محمدپور فرد، رییس جدید دانشکده، ضمن ارایه برنامه‌های خود، از تلاش‌های اعضای هیأت علمی، دانشجویان و کارکنان این دانشکده برای توسعه همه جانبه آن تقدیر کرد.
 
بر پایه همین گزارش، در پایان این مراسم، موسی محمدپور فرد به عنوان رییس جدید دانشکده مهندسی شیمی و نفت دانشگاه تبریز معرفی و از خدمات علیقلی نیایی قدردانی شد.
 
خاطر نشان می شود: دکتر موسی محمدپور فرد، دانشیار گروه آموزشی مهندسی شیمی دانشکده نفت و شیمی دانشگاه تبریز بوده و، چاپ ۴۰ مقاله در مجلات ISI و علمی پژوهشی و ارائه بیش از ۱۷ مقاله در کنفرانسهای داخلی و خارجی و مدیر گروه آموزشی مکانیک، رییس اداره ارتباط با صنعت، مدیریت بودجه و تشکیلات و معاونت اداری مالی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان از جمله سوابق علمی و اجرایی وی است.
  Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.