به گزارش ایرنا، حسین فرکی عصر جمعه در کنفرانس خبری پس از بازی با تراکتورسازی تبریز، افزود: هر دو تیم در این بازی نمایش زیبا و دلپذیری داشتند و هر کدام برای برد و کسب نتیجه وارد زمین شده بودند.
وی با بیان اینکه بازیکنان سایپا نقاط فنی و دستورات تاکتیکی را به خوبی در زمین بازی رعایت کردند، از بازی تک تک بازیکنانش ابراز رضایت کرد و گفت: هرچند به دلیل بازی تهاجمی و حملات گسترده حریف به ناچار بازی تدافعی را در پیش گرفتیم اما بازیکنان در این زمینه موفق عمل کردند.
وی ادامه داد: تیم تراکتورسازی برای استفاده از توپ های بلند، اوت و کرنر که توانایی زیادی در آنها دارد، موقعیت هایی را روی دروازه ما ایجاد کرد اما ما نیز اجازه ندادیم این موقعیت ها به گل تبدیل شوند.
فرکی با اشاره به حمایت های یکپارچه هواداران تبریزی از تراکتورسازی، اظهار کرد: این نوع حمایت و تشویق های مستمر در دقایقی از بازی تمرکز بازیکنان ما را بر هم می زد.
وی ، با اشاره به نخستین بازی ترابی پس از مدتها مصدومیت ، گفت: این بازیکن بازی خوبی از خود نشان داد.
فرکی از نحوه قضاوت حیدری انتقاد کرد و افزود: با وجود اینکه وی از داوران با شخصیت فوتبال ایران است، اما در این بازی می توانست کمتر اخطار بدهد و کارت های او باعث شد سه بازیکن ماه برای بازی هفته بعد محروم شوند.
دیدار تیم های تراکتورسازی و سایپا از هفته بیست و سوم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی **انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
3038/3077
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.