به گزارش ایرنا، سرهنگ احمدتقی پور فرمانده سپاه ناحیه هشترود در آیینی که به همین مناسبت برگزار شد با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه همگانی است، افزود: برکات و دستاوردهای بسیار بزرگی در سایه خون شهدای عزیز نصیب کشور شده از این رو باید قدردان خون شهدا باشیم.
وی افزود: اگر شهدا نبودند عزت کنونی محقق نمی ‌شد و ما عزت و آزادگی خود را مرهون و مدیون شهدا هستیم.
تقی پور گفت: شهدا راه امام حسین (ع) را ادامه دادند تا به ما در درس شجاعت، ایثار، مقاومت و از خود گذشتگی بیاموزند و ما هم باید ادامه دهندگان راه آنها باشیم.
کتاب 'مجاهد نستوه' با موضوع زندگینامه شهید حجت الاسلام سید احمد حیدری موسوی در 120 صفحه و 9 فصل و کتاب 'شاهد وصل' با موضوع روایتی از زندگی شهید عبدالله رضازاده در 120 صفحه با 5 فصل به همت « خواهران سمیه و نفیسه طهماسبی زاده » در 2 سال تدوین و گردآوری شد و از سوی انتشارات 31 عاشورا منتشر شد.
نفیسه طهماسبی زاده یکی از 2 نویسنده این کتاب درباره هدف از نوشتن این کتاب گفت: هدف اولمان لبیک گویی به فرامین رهبری بود که فرموده بودند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.
وی گفت: ما اولین جوان های این شهر هستیم که این چنین کتابی را گردآوری کرده ایم و امیدواریم آخرین هم نباشیم زیرا هر جوانی که بتواند یک شهید را به جامعه معرفی کند و بشناساند قدمی بسیار بزرگ برداشته است.
در این آئین از مادر شهید رضازاده و خواهر شهید حیدری موسوی و همچنین نویسندگان این کتاب تجلیل شد.
خبرنگار:جلیل دین محمدی**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
7487/3077
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.