حجت الاسلام حسن کاملی فر روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت شهدای دانشجوی شهرستان ملکان، یادآور شد: بر همین اساس باید به راهبردهای امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب در این خصوص توجه بیشتری کرد.
وی اظهار کرد: اگر راهبردهای رهبران دینی و اسلامی ما مورد غفلت واقع شود، خطر انحراف به وجود خواهد آمد که باید انقلابیونی که در شکل گیری انقلاب ها نقش اساسی و مهم داشته اند نیز دقت داشته باشند تا آنها نیز در مسیر انحراف قرار نگیرند.
کاملی فرد افزود: امروز ما در یک نبرد تمام عیار و گسترده فرهنگی، اقتصادی و سیاسی با دشمن مواجه هستیم که باید بیشتر از هر زمان دیگری از فرمایشات و راهبردهای مقام رهبری که بیشتر بر روی آنها تاکید می کنند، توجه داشته باشیم.
وی، داشتن روحیه خود باوری، استقلال و اعتماد به نفس را از عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی عنوان و اظهار کرد: انقلاب ما با تکیه بر اعتماد به نفس و خودباوری پیروز شد و به حکومت دو هزار و 500 ساله پادشاهی در ایران پایان داد.
کاملی فرد با اشاره به اینکه رهبر انقلاب در سخنرانی های مختلف خویش درباره مسایل انقلابی گری، حفظ و تقویت روحیه انقلابی و جهت گیری انقلابی تاکید فراوان داشته اند، گفت: تا زمانی که ولی فقیه فصل الخطاب باشد هیچ گونه مشکلی در کشور به وجود نخواهد آمد.
وی ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب در تلاش هستند تا ارزش‌ ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و روحیه انقلابی مردم را تضعیف کنند که باید به صورت قاطعانه و شجاعانه در مقابل آنها ایستادگی کنیم.
3038/6183 انتشاردهنده:محمد رستگار
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.