به گزارش ایرنا، سردار رمضان شریف روز شنبه در آیین معرفی مسوول جدید روابط عمومی سپاه عاشورا، نقش رسانه ها در جهان امروز را بسیار مهم و اهمیت آنرا در حوزه های مختلف وسیع تر برشمرد و افزود: هم اکنون در این عرصه مهم جمهوری اسلامی در جنگ نرم با دشمنان است.
وی، انتقال محتوای پیام، شناخت مخاطبین، ابزارهای مورد نیاز و بازخورد پیام های ارسالی را مولفه های اصلی و مهم در ارتباط میان رسانه ها و مردم بیان کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران به دلیل برخورداری از ظرفیت ممتاز گفتمان اسلامی برگرفته از تعالیم پیامبر اعظم (ص) و ائمه معصومین (ع) در انتقال محتوای پیام های خود توانائی های وسیعی دارد.
سردار شریف اضافه کرد: اما باید اذعان کرد که در حوزه ابزارهای انتقال پیام مشکل داریم.
وی به قدرت رسانه های نظام سلطه اشاره کرد و اظهار کرد: غربی ها از این ظرفیت خود برای غیرواقعی جلوه دادن برخی واقعیات جهان امروز بهره برداری می کند که نمونه های عینی آن را در قضیه یمن، عربستان و مساله فلسطین مشاهده می کنیم.
وی ادامه داد: بر این اساس رسانه های استکبار جهانی برای مردم ایده سازی و نیازمندی ایجاد می کنند و در جنگ اراده ها، رسانه های میدان داری می کنند.
در این آیین سرهنگ پاسدار جعفر اسکندری به عنوان مسئول جدید روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا معرفی و از خدمات شش ساله سرهنگ اصغری در این مقام تقدیر شد.
به گزارش ایرنا، مسئول سابق روابط عمومی سپاه عاشورا نیز در این مراسم که به افتخار بازنشستگی نائل شده است، اظهار کرد: من به عنوان یک بسیجی وارد سپاه شدم و همچنان بسیجی وار در خدمت انقلاب و نظام خواهم بود.
سرهنگ علی اصغری، تعامل نزدیک و فشرده با اصحاب رسانه آذربایجان شرقی و سپاه عاشورا را مورد اشاره قرار داد و گفت: در طول این شش سال ارتباط بسیار خوب و بدون کوچکترین مشکلی با خبرنگاران رسانه های استان برقرار کردیم که امیدواریم این روند همچنان تداوم یابد.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی **انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.