به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن کاملی فر روز چهارشنبه در مراسم یادواره 217شهید شهرستان ملکان و شهدای حرم و دانشجو گفت: امروز ایران به عنوان یک قدرت برتر در دنیا شناخته شده است و بدون حضور ایران حل مسائل جهانی با مشکل مواجه می شود.
وی افزود: اگر شاهد تشکیل بسیج مردمی در کشورهای سوریه، عراق و یمن هستیم تحول عظیمی است که انقلاب اسلامی ایجاد کرده و نام بسیج فراتر از مرزهای جغرافیای لرزه برجان استکبار جهانی انداخته است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، حفظ روحیه انقلابی و جهت گیری انقلابی را ضروری دانست و افزود: دشمن سعی دارد این روحیه را از ملت ما بگیرد که هوشیاری بیش از پیش لازم است .
حجت الاسلام کاملی فر گفت: بعضی ها انقلابی بودن را تندروی قلمداد می کنند و با این بهانه عده ای را از عرصه مسئولیتی و مملکتی حذف کرده اند چنانکه امام علی (ع) را به این بهانه حذف کردند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تهدیدات رییس جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا افزود: زمانی که ماهیچ امکانات و تجهیزاتی نداشتیم به برکت خون شهدا و ایثار و مقاومت رزمندگان اسلام هشت سال در مقابل آمریکا و50کشور دنیا ایستادیم و این یاوه گویی طبل توخالی است .
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: امروز ایران در اوج قدرت دفاعی است، ما نه تنها در مرزهای خود بلکه فراتر از مرزها حضور داریم و آماده مقابله با هرگونه تجاوز احتمالی دشمن هستیم.
شهرستان ملکان با110هزار نفر جمعیت در فاصله 155کیلومتری تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده است.
خبرنگار: قادر منجمی ** انتشار: پرویز انصاری
/3071/ 7228
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.