به گزارش ایرنا، علیار راستگو روز سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با بیان اینکه کمک به مدارس در دولت یازدهم پیشرفت چشمگیری داشته است افزود: در 4 سال اخیر 135 مدرسه این شهرستان با هزینه 50 میلیارد ریال به سیستم گرمایشی جدید مجهز شده است.
وی به تاثیر بهبود زیرساخت های سخت افزاری در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان اشاره و اظهار کرد: در سال جاری دانش آموزان این شهرستان در رشته های ریاضی و فیزیک و انسانی نسبت به سال قبل 7 درصد پیشرفت تحصیلی و در رشته علوم تجربی 0.76 درصد افت تحصیلی داشته اند.
فرماندار مرند در خصوص افزایش رشته های فنی و حرفه ای در این شهرستان گفت: هرگونه ایجاد رشته فنی و حرفه ای جدید باید بر اساس ظرفیت ها و مزیت های شهرستان باشد تا در آینده با مشکل بیکاری دانش آموختگان مواجه نباشیم.
راستگو اضافه کرد: در این شهرستان در طول 6 ماه سال جاری از صندوق کارآفرینی امید بیش از 50 میلیارد ریال تسهیلات با بهره بانکی 4 درصد در جهت حمایت از اشتغال زایی جوانان اعطا شده است.
وی با بیان اینکه مدیریت باید با تدبیر و عقل همراه باشد نه با شعار، افزود: باید اصلاح زیرساخت های شهرستان را در دستور کار مدیران دستگاه های اجرایی قرار دهیم و برای حل این مشکلات نگاهی فراجناحی و فراسیاسی داشته باشیم.
راستگو مدیران و معلمان آموزش و پرورش را یکی از مهم ترین گروه های مرجع در جامعه معرفی و خاطرنشان کرد: مدیران و معلمان باید در برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور به دولت کمک کرده و با یادگیری فرهنگ انتخاباتی به دانش آموزان از ایجاد هرگونه فضای غیراخلاقی در انتخابات پیشگیری کنند.
8023/6183 انتشاردهنده:محمد رستگار
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.