سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: صرف نظر از نتیجه یکی از تاکتیکی‌ترین بازی‌های لیگ را شاهد بودیم.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی سرمربی تراکتورسازی تبریز پس از پیروزی شیرین برابر ذوب آهن در نشست خبری حاضر شد و درباره این دیدار اظهار کرد: به فوتبال ایران تبریک ‌می‌گویم که شاهد چنین دیدار زیبایی بود. خوشحالم که همیشه تراکتورسازی یک پای دیدارهای جذاب فوتبال ایران است. با نتیجه کاری ندارم ولی یکی از تاکتیکی‌ترین بازی‌های لیگ را شاهد بودیم. هفته پیش که باختیم هم گفتم که پرسپولیس از لحاظ تاکتیکی از ما بهتر بود.

وی ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم در این شرایط سخت سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم. در طول این هفته بیشتر از لحاظ روحی و روانی با بازیکنانم کار کردم. در مجموع به تمام ایران تبریک می‌گویم و به بازیکنانم گفتم که شما سربازان آذربایجان هستید.

قلعه‌نویی درباره تمرین‌های این هفته تیمش پیش از دیدار با ذوب آهن نیز گفت: واقعیت قضیه این است که بیش از بحث فنی، روی مسائل روحی و روانی بازیکنان کار کردیم. به بازیکنانم گفتم هر کدام از شما، آرزوی هر تیمی هستید. امروز منیت‌ها را کنار بگذارید و به عنوان کسانی که تراکتورسازی را دوست دارند به زمین بروید که خدا را شکر در زمین نیز نتیجه این حرف من را دیدید. باید تا فردا از این پیروزی خوشحال باشیم و پس از آن به فکر دیدار با سیاه جامگان در مشهد باشیم.

سرمربی تراکتورسازی درباره مصدومیت محمد ابراهیمی در این دیدار اظهار کرد: بنده وقتی جای استوک بازیکن حریف را روی پای ابراهیمی دیدم ترسیم اما تیم پزشکی از همین الان مداوا روی پای این بازیکن را شروع کرده و امیدوارم ابراهیمی به بازی بعدی ما مقابل سیاه جامگان برسد.

وی در رابطه با اینکه تراکتور در این فصل در بازی‌های داخل خانه نتوانسته نتیجه خوبی کسب کند، عنوان کرد: در مجموع ما در بازی‌های داخل خانه امتیاز زیاد هدر دادیم به طوری که در مقابل ماشین‌سازی، صنعت نفت، استقلال خوزستان با اینکه مستحق پیروزی بودیم اما متوقف شدیم.

سرمربی تراکتورسازی درباره دلایل عقب‌نشینی این تیم در نیمه دوم بازی گفت: ذوب آهن یکی از تاکتیکی‌ترین تیم‌های ایران است که این موضوع و همچنین تلاش ما برای حفظ نتیجه باعث شد که در نیمه دوم کمی عقب‌نشینی کنیم اما اینکه در دقایق پایانی نبض بازی را در اختیار گرفته و توانستیم به گل نیز برسیم نشان از نظم تیمی ما و عملکرد خوب‌مان دارد.

قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: گودرزی و ایران‌پوریان که در بازی‌های قبلی مصدوم بودند به شرایط آرمانی رسیده‌اند و در این دیدار عملکرد خوبی داشتند اما محمدرضا اخباری از ناحیه زانو کمی مصدوم است و اینکه چندین بازی متوالی انجام دهد، برای او خوب نیست.

سرمربی تراکتور درخصوص عملکرد فاخر تهامی در این دیدار اظهار کرد: تهامی بازیکن جوانی است که اولین بازی‌اش در لیگ برتر را انجام داد. این بازیکن نیاز به زمان دارد و مطمئنا روز به روز بهتر می‌شود. همچنین مهدی شریفی نیز بازیکن بزرگی است و در نیمه دوم بازی با پرس مدافعان حریف مانع از بازی‌سازی آنان شد. در مجموع از عملکرد تهامی و شریفی رضایت دارم.

قلعه‌نویی تاکید کرد: بنده شرایط سخت‌تر از این را هم قبلا تجربه کرده‌ام. روزی که با انجام بازی خوب در ضربات پنالتی مغلوب کره‌جنوبی شدیم، حدود ۲۰۰-۳۰۰ مقاله علیه من نوشتند. واقعا در آن زمان فدراسیون رییس نداشت و همچنین دو گروه سیاسی به جان هم افتاده بودند. بنده چندین سال است که روزنامه نمی‌خوانم و همچنین در فضای مجازی هم حضور ندارم. به خاطر همین روی من فشاری وجود ندارد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.