آیین افتتاح کاروان راهیان نور تبریز همزمان با مراسم تشییع پیکر پاک یکی از شهدای گمنام به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در تالار شهید شایانمهر برگزار شد.



به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: برگزار کنندگان اردوی راهیان نور زحمات زیادی کشیده و برنامه‌های متنوع و خوبی را تدارک دیده‌اند؛ این اردو یک اردوی سیاحتی نبوده بلکه هدف، آشنایی با شهدا و ادامه دادن راه شهدا است.



محمد شاهی در آیین افتتاحیه کاروان راهیان نور دانشگاه علوم پزشکی تبریز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدا و خیرمقدم گویی به حاضران، اظهار کرد: امید است که سفر خوبی را کاروان راهیان نور دانشگاه علوم پزشکی تبریز پیش رو داشته و بتوانند حداکثر بهره  را از این سفر معنوی ببرند.



وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حرکت در مسیر شهدا، بیان کرد: اردوی زیارتی راهیان نور از ۱۹ تا ۲۵ اسفند ماه سالجاری برگزار شده و امید است که بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خادمان خوبی برای رهروان راه شهیدان باشند.



وی تاکید کرد: از خواهران و برادرانی که خود را آماده‌ی این سفر معنوی کرده‌اند نیز درخواست می‌کنیم که نهایت همکاری را با مسئولان کاروان داشته باشند تا سفری تاثیرگڊار و مفید را پشت سر بگذاریم.




انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.