کوروش ساکی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این گردهمایی در مرکز بین المللی همایش های رازی برگزار شد و سه استاندار لرستان، کرمان و آذربایجان شرقی به پیشنهاد وزیر بهداشت مورد تشویق رئیس جمهوری قرار گرفتند.
وی ادامه داد: استاندار لرستان به دلیل عملکرد مثبت دانشگاه علوم پزشکی و رشد همه جانبه در در بحث مشارکت های عمومی و استفاده از ظرفیت های بین بخشی تشویق شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در دولت تدبیر و امید به رغم وجود مشکلات فراوان با برنامه طرح تحول نظام سلامت اقدامات قابل توجهی در عرصه درمان، بهداشت و آموزش در لرستان انجام شده است.
وی بیان کرد: در عرصه درمان در زمینه رفع کمبود تخت های ویژه، اورژانس، تاسیسات، اتاق عمل، مراکز دیالیزی، شیمی درمانی و رادیوتراپی با وجود کمبود اعتبارات دولتی و تلاش برای تکمیل طرح های بالای 85 درصد با استفاده از طرح تحول سلامت و حضور خیرین، پیشرفت های چمشگیری در لرستان ایجاد شده است.
به گفته وی برای ایجاد یک هزار تخت بیمارستانی با مشارکت قرار گاه خاتم الانبیاء در استان تلاش های خوبی شده است.
ساکی ادامه داد: همچنین 100 هزار مترمربع فضای بهداشتی برای ایجاد خانه بهداشت، مراکز بهداشت و بهورزی با تعامل خیرین استان لرستان در آینده بهره برداری می شود.
به گفته وی با ایجاد فرهنگ و بینش تعامل در سطح جامعه در حوزه سلامت 600 میلیارد ریال کمک مردمی و 70 هزار مترمربع زمین در استان لرستان اهدا شده است.
7274/3022
خبرنگار: مریم نریمانی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.