به گزارش ایرنا، سید محمد عابدی روز دوشنبه در گفت ‌وگو با خبرنگاران، اظهارکرد: با دستور وزیر کشور ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس دهم هم‌زمان با 3 حوزه انتخابیه دیگر کشوردر حوزه انتخابیه اهر و هریس آغاز شده است و داوطلبان ورود به مجلس تا 14 اسفند فرصت ثبت نام دارند.
وی بابیان اینکه سه هزار نفر در شهرستان اهر اعم از عوامل اجرایی، هیئت نظارت و سایر دست اندرکاران مسئول برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس دهم هستند، افزود: در راستای برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس دهم در اهر 145 صندوق اخذ رأی شهری و روستایی پیش‌بینی‌شده و از این تعداد 83 صندوق سیار و 62 صندوق ثابت خواهیم بود.
فرماندار اهر با اشاره به اینکه انتخابات میان دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت سال آینده برگزار می شود، اظهارکرد: مقدمات برگزاری انتخابات برنامه‌ریزی‌شده است.
عابدی با اعلام اینکه حدود 133 هزار نفر در شهرستان‌های اهر و هریس در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس دهم از این حوزه انتخابیه واجد شرایط رأی دادن هستند، گفت: از مجموع تعداد واجدان شرایط رأی در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس، حدود 83 هزار نفر در اهر و 50 هزار نفر در شهرستان هریس ساکن هستند.
فرماندار اهر گفت: بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس دهم در هیات ‌های اجرایی از 15 تا 24 اسفند انجام می شود و 25 اسفند اسامی افراد حائز صلاحیت برای حضور در انتخابات از سوی فرماندری اعلام می ‌شود.
به گزارش ایرنا، انتخابات میان دوره ای مجلس دهم در حوزه انتخابیه اهر و هریس به واسطه ابطال انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه از سوی هیات نظارت برگزار می شود.
انتخابات میان ‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات ریاست‌ جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در 4 حوزه اصفهان، مراغه، اهر و بندرلنگه در روز 29 اردیبهشت 96 برگزار می‌ شود.
خبرنگار: رضا بالاگر** انتشار: پرویز انصاری
3071/7225
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.