مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: پیکرهای منور و مطهر این شهدا در مرکز آموزش حضرت ولی عصر (عج) نیروی انتطامی در تبریز، منطقه پدافند هوائی تبریز و شهرهای ترکمن چای، خسروشاه، گوگان و پادگان آموزشی نیروی زمینی ارتش در شهر عجب شیر به خاک سپرده می شوند.
سردار عزت الله جعفری افزود: بر این اساس پیکرهای یک شهید در مرکز آموزش ولی عصر، یک شهید در منطقه پدافند هوائی، دو شهید در ترکمن چای شهرستان میانه، دو شهید در خسروشاه، دو شهید در گوگان و یک شهید نیز در پادگان شهر عجب شیر آرام گرفته و عطر شهادت در آنها ساری و جاری خواهد شد.
وی ادامه داد: مراسم شبی با شهدا امروز / دوشنبه/ بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز برگزار می شود.
جعفری اضافه کرد: مراسم تشییع پیکرهای شهدای یاد شده روز چهارشنبه / یازده اسفند / از ساعت 9 و 30 دقیقه از میدان شهدای تبریز به سمت میدان ساعت برگزار و سپس برای تدفین به محل های تعیین شده، انتقال می یابند.
وی با بیان اینکه این شهدا ۱۶ تا ۳۴ سال سن دارند و در عملیات های مختلف در مناطق جنگی به شهادت رسیده اند، گفت: پیکر مطهر این شهدا توسط کمیته تفحص ستاد کل نیروهای مسلح شناسایی شدند.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی افزود: با تدفین پیکرهای مطهر این ۹ شهید گمنام دوران دفاع مقدس، آذربایجان شرقی مفتخر به وجود ۱۸۸ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در ۵۳ نقطه خواهد بود.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی ** انتشار دهنده: محمد رستگار
3038/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.