به گزارش دریافتی شنبه ایرنا از معاونت فرماندهی اجتماعی فارس، سرتیپ بهمن کارگر در جمع کارکنان ستاد فرماندهی انتظامی استان فارس در شیراز، دفاع مقدس را تثبیت کننده انقلاب و نظام دانست و افزود: دفاع مقدس را مردم آفریدند و نیروهای مسلح نیز جزیی از مردم هستند.
وی، با اشاره به برخی از ویژگی های بسیار خوب رزمندگان در دوران دفاع مقدس، گفت: جوانان امروز باید با الگو گرفتن از رزمندگان اسلام برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی ایران تلاش کنند.
کارگر، با بیان اینکه باب شهادت همواره بر روی کارکنان نیروی انتظامی باز است، اظهار داشت: در دفاع مقدس ماموران ژاندارمری، کمیته، شهربانی و پلیس قضایی در زمره اولین نیروهایی بودند که به مصاف با دشمن رفتند.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: خدمت در نیروی انتظامی همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، جهاد فی سبیل الله است و باید اعضای این نیرو قدر خود را بدانند.
کارگر، با بیان اینکه نقش نیروی انتظامی در نظام بی بدیل است، افزود: نیروی انتظامی در نیروهای مسلح یک نیروی استثنایی است زیرا با ماموریت های مختلف و متنوعی سرو کار دارد و تا زمانی که مردم پشتیبان این نیرو باشند، موفقیت های خوبی حاصل خواهد شد.
7371 /6118
دریافت خبر: احمد خضری ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.