به گزارش ایرنا، مدیرکل امور بانوان استاندار آذربایجان شرقی روز شنبه در حاشیه برگزاری این همایش به خبرنگار ایرنا گفت: این دوره با هدف ارتقاء دانش و مهارت های مدیریتی زنان مدیر و مسئول در استان، بهبود مدیریت عملکرد زنان، فراهم کردن زمینه های رشد و شکوفایی استعدادها و توانمندی زنان مدیر در راستای حضور اثر بخش آنان برگزار می شود.
پروین اشراقی افزود: ایجاد هماهنگی هرچه بیشتر بین دست اندرکاران امور زنان و خانواده، زمینه سازی برای هم افزایی، تجمیع منابع و امکانات و همچنین انتقال تجربیات از دیگر اهداف این دوره آموزشی است.
وی خاطرنشان کرد: ایجاد زمینه هایی برای استفاده از ظرفیت دستگاه های دولتی و شوراهای اسلامی و دهیاری ها در توسعه امور زنان و خانواده از جمله اهداف این دوره است.
اشراقی ادامه داد: 111 نفر از زنان مدیر و مسئول استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی در این دوره ها حضور دارند.
وی اظهار کرد: ساز و کارهای نهادین و جایگاه زنان در اسناد، قوانین و برنامه های کلان جمهوری اسلامی، آشنایی با جایگاه و سهم زنان در برنامه های توسعه و توانمند سازی حقوقی و تحلیل جنسیت سرفصل های تدریسی در این دوره است.
به گزارش ایرنا، دوره آموزشی طرح حمایت از توان افزایی زنان مدیر و مسئول استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی به مدت سه روز در تبریز در حال برگزاری است.
خبرنگار: مینا بازگشا** انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
6120/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.