بخشدار کندوان روز چهارشنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا، درباره این حادثه ختم به خیر شده، گفت: دیروز طی تماسی از روستای حصار میدان داغی از توابع این بخش مطلع شدیم که مادر باردار 28 ساله ای که هشت ماهه باردار بود دچار خونریزی شدید، افت فشار و ضربان نامنظم شده و نیاز مبرم به مراقبت های درمانی دارد.
محمود زرین، با بیان اینکه مسیر روستای حصار میدان داغی دارای پیچ و خم بسیار و صعب العبور است، افزود: به علت وجود برف سنگین و برودت هوا ستاد بحران متشکل از هلال احمر، اورژانش، عوامل بخشداری، راه و شهرسازی، نیروی انتظامی، اهالی روستا و دهیاران تشکیل جلسه داد و درساعت 23 شب گذشته با اکیپی عازم روستا شده و برای بازگشایی مسیر از روستای چشمه کش، خواستار بولدوز شخصی شدیم.
وی ادامه داد: متاسفانه به علت برودت هوا، گازوئیل بولدوزر یخ بسته و نتوانست کاری از پیش ببرد که در پی آن خواستار یک دستگاه آرگو از تبریز شدیم که به این محل حمل و توانستیم در شش بامداد امروز / چهارشنبه/ به روستا برسیم و بیمار فوق توسط کادر بهداشت و درمان با انجام اقدامات اولیه برای تثبیت وضعیت عمومی تحت درمان قرار گرفت.
زرین به اخذ مجوز هلی کوپتری از استان زنجان اشاره کرد و گفت: ساعت 11 امروز هلی کوپتر به محل رسید و زن باردار را به بیمارستان زنجان انتقال دادند.
به گزارش ایرنا، حال عمومی زن باردار میانه ای مساعد اعلام شده و رو به بهبود است.
خبرنگار: زهره غلامی** انتشار: محمد رستگار
3038/7231/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.