مدیرکل ورزش جوانان آذربایجان‌شرقی بر لزوم افزایش سمن‌ها در استان تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، جمشید نظمی در پنجاه و پنجمین نشست ستاد استانی ساماندهی امور جوانان استان، اظهار کرد: ستادهای سامان‌دهی نوجوانان در دولت تدبیر و امید، دیدگاه خاصی نسبت به بحث جوانان داشته و استان ما نیز عملکرد قابل دفاعی در این زمینه دارد؛ به طوری که در کنار برگزاری جلسات، بالای 80 درصد مصوبات جلسات اجرایی می‌شود.

وی تاکید کرد: برنامه‌های مهم مصوب شده در ستاد ساماندهی امور جوانان شامل 14 برنامه است که اوقات فراغت و ازدواج جوانان و همچنین احیای هویت دینی، توسعه و ارتقای مشارکت جوانان، حفظ و ارتقای سلامت جسمی جوانان، ارتقای نقش نهاد خانواده، کاهش آسیب‎های اجتماعی و پیگیری مصوبات ستاد در سطح استان از جمله‌ی برنامه‌های تعیین شده در این راستا هستند.

وی با بیان اینکه در ستاد استانی، طی سال گذشته هشت جلسه برگزار شد، خاطرنشان کرد: این جلسات 76 مصوبه داشت که 86 درصد آن اجرایی شد.

نظمی بیان کرد: در سال گذشته در ستادهای شهرستانی نیز 102 جلسه برگزار شد که 587 مصوبه داشت و 83 درصد آن اجرایی شده است.

حسن استوارآذر معاون اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی، نیز در این جلسه اظهار کرد: 77 درصد مصوبات استانی و 87 درصد مصوبات شهرستانی به همت مسئولان مصمم و ساماندهی امور جوانان تحقق یافته است.

وی افزود: راه‎اندازی پورتال اوقات فراغت در سال گذشته از جمله اقدامات در راستای تحقق اهداف امور جوانان بوده است که اطلاع از آخرین وضعیت برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت نوجوانان و افزایش کمی و کیفی سطح برنامه‌ها از جمله مزیت‎های این سامانه می‌باشد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.