محسن ارشد زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به انتشار پیامی در شبکه اجتماعی تلگرام مبنی بر کمبود شیرخشک و پوشاک در شیرخوارگاه احسان گفت: این موضوع کذب محض است و هیچ گونه کمبود و نگرانی در خصوص تامین مواد غذایی و بهداشتی این کودکان وجود ندارد.
در روزهای اخیر پیامی مبنی بر کمبود شیر خشک در شیرخوارگاه 'احسان' تبریز و درخواست کمک از شهروندان در فضای مجازی منتشر شد.
وی با اشاره به حمایت های مستمر خیران آذربایجان شرقی از فرزندان تحت سرپرست بهزیستی به خصوص کودکان زیر شش سال افزود: مردم خیر آذربایجان شرقی توجه خاصی نسبت به محرومان جامعه دارند و در این راه در کنار بهزیستی برای حمایت از اقشار نیازمند قرار دارند.
ارشدزاده تاکید کرد: کمک های بسیار زیاد مردم خیر استان به کودکان شیرخوارگاه به اندازه ای است که علاوه بر رفع نیاز های این مرکز از مازاد آن به دیگر کودکان تحت سرپرستی بهزیستی بهره مند می شویم.
وی اظهار کرد: در همین راستا تنها در آذرماه سال جاری علاوه بر تامین اقلام مورد نیاز شیرخوارگاه 'احسان'، یک میلیارد و 800 میلیون ریال مازاد آن نیز به یک هزار و 700 فرزند تحت سرپرستی این اداره کل که در کنار اقوام خود نگهداری می شوند، در قالب سبد غذایی و کالایی ارائه شد.
مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در ماه های قبل نیز چنین پیامی مبنی بر نیاز مبرم شیرخوارگاه 'احسان' به پوشاک و شیرخشک منتشر شده بود، افزود: با پیگیری پلیس فتا فردی که اقدام به انتشار متن کرده بود شناسایی شد و متوجه شدیم هیچ گونه سوء نیتی در انتشار متن وجود نداشت.
وی با ابراز امیدواری به اینکه هدف از انتشار این متن نیز خیرخواهانه بوده است، تاکید کرد: شکل انتشار متن نگران کننده است و نباید مردم را با انتشار این گونه پیام ها نگران کرد.
ارشد زاده افزود: خیران آذربایجان شرقی همیشه در صف نخست کمک رسانی به افراد نیازمند جامعه بوده اند و همراه اداره کل بهزیستی نسبت به کودکان به ویژه فرزندان شیرخوارگاه احسان هستند.
وی ادامه داد: با کمک خیران استان، اداره کل بهزیستی در فصول مختلف سال برای کودکان تحت حمایت خود سبد مختلف غذایی و کالایی مورد نیاز آن فصل تهیه و ارائه می کند.
مدیرکل بهزیسی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه 50 کودک زیر شش سال در شیرخوارگاه 'احسان' نگهداری می شود، گفت: همه خدمات پزشکی، درمانی و غذایی این کودکان توسط بهزیستی و توان خیران تامین می شود.
وی خاطرنشان کرد: اداره کل بهزیستی استان نیازمند حمایت و کمک مستمر خیران است و خوشبختانه با همکاری و همدلی خیران هیچ کم و کاستی در ارائه خدمات به کودکانزیر شش سال نداشته ایم.
شیرخوارگاه احسان در محله منظریه تبریز محل نگهداری شیرخوارگان و نوباوگان تا شش سال است.
خبرنگار: مینا بازگشا**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
6120/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.