به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار رضا سامی روز یکشنبه در جمع بسیجیان و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج مراغه افزود: تبیین ابعاد و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی برای آحاد مردم به ویژه نسل جوان جامعه به عنوان آینده سازان این مرز و بوم، زمینه ساز تقویت روحیه و فرهنگ جهادی و انقلابی است.
وی ادامه داد: اجرای برنامه های اثربخش با محتوای اسلامی و انقلابی در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی با مشارکت بسیجیان و اقشار مختلف جامعه ضرورتی انکارناپذیر است.
سرهنگ سامی اضافه کرد: توجه به آموزه های اسلامی و قرآنی در قالب برنامه های فرهنگی و اجتماعی بسیج موجب تاثیرگذاری مثبت و ایجاد همبستگی مردمی در بطن جامعه می شود.
وی با اشاره به نقش بسیج و سپاه در صیانت از ارزش های اسلامی و انقلابی گفت: این نهاد مقدس به عنوان بازوی کارآمد نظام مقدس اسلامی همواره در صحنه های خطیر جامعه از ارزش ها و آرمان های انقلابی اسلامی دفاع کرده و این به پشتوانه مردمی محقق شده است.
سرهنگ سامی افزود: روحیه خدمتگزاری و مردم داری باید در بین مسئولان نهادینه شده و در جهت تکریم و احترام به آحاد جامعه در هر لباس و مقامی تلاش شود.
وی همچنین با اشاره به ضرورت اجرای مهم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ادامه داد: توجه به این فریضه های اسلامی موجب ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی و نیز زمینه ساز پیشگیری از آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی می شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه نیز در این نشست گفت: آحاد مردم و مسئولان باید با تکیه بر فرهنگ ساده زیستی، ایمان و روحیه انقلابی و جهادی در مسیر خدمتگزاری به مردم و تعالی جامعه حرکت کنند.
حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده افزود: فرهنگ صیانت از بیت المال و حفاظت از ارزش ها و فرهنگ اسلامی و انقلابی در بین مسئولان و خدمتگزاران جامعه تقویت شود.
وی با اشاره به لزوم حضور پرشور و گسترده در انتخابات به عنوان رسالت همگانی ادامه داد: حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در این عرصه بزرگ و سرنوشت ساز، مشارکت در آینده این مرز و بوم بوده و باید در این امر اهتمام شود.
وی اضافه کرد: پرهیز از محافظه کاری و مصلحت طلبی در برخورد با آسیب ها و تخلفات در سطح جامعه در اولویت کاری آحاد جامعه به ویژه مسئولان و بسیجیان قرار گیرد.
وی گفت: در راستای اعتلای جامعه اسلامی، حفاظت از دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی بالاترین رسالت آحاد مردم و مسئولان باشد.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشاردهنده: عیسی عطاپور**
7487/3077

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.