به گزارش ایرنا، اسماعیل جبارزاده روز شنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان با تاکید بر اینکه با تمام توان در راستای حمایت از تولید تلاش می کنیم، افزود: امروز مشکل اصلی کشور مسایل اقتصادی است و باید همه مردم و مسئولان همدل و همگام برای رفع این مشکلات تلاش کنیم.
وی با اشاره به تشکیل جلسات هفتگی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در یکی از شهرک های صنعتی استان، ادامه داد: هدف از این سفرها آشنایی و آگاهی نسبت به موفقیت ها و مشکلات واحدهای تولیدی است تا نسبت به احصا مشکلات این واحدها تصمیمات لازم اتخاذ شود.
جبارزاده با اشاره به مشکلات تولیدکنندگان شهرک صنعتی شهرستان عجب شیر گفت: نخستین مصوبه این سفر معرفی 77 واحد جدید به سیستم بانکی است و از این پس بررسی متقاضیان طرح رونق تولید در کمیته های مربوطه تمام شده و در فرصت باقی مانده بررسی وضعیت ارائه تسهیلات در سیستم بانکی در برنامه خواهد بود.
وی اضافه کرد: تا کنون برای 520 واحد از طریق طرح رونق تولید تسهیلات بانکی ارائه شده و مبنای ما در استان این است که تا 29 بهمن ماه که سالروز قیام مردم تبریز و آذربایجان است سال مالی اقتصاد مقاومتی آذربایجان شرقی را در زمینه اعطای تسهیلات به اتمام برسانیم و گزارش استانی را به خدمت رهبرمعظم انقلاب در آن روز برسانیم.
استاندار آذربایجان شرقی گفت: شرط اول توسعه هر شهرستانی امنیت است و امروز در سایه تلاش نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی این مهم در کشور و به خصوص استان حاکم است.
وی با اشاره به فعالیت یک شرکت در حوزه فرآورده های نفتی در شهرک صنعتی عجب شیر، ادامه داد: خوشحالیم از اینکه استان با وجود هزاران کیلومتری که با ذخایر نفتی کشور فاصله دارد ولی در این حوزه فعالیت می کند.
جبارزاده با تاکید بر اینکه واحدهای تولیدی سند افتخار آذربایجان شرقی هستند، گفت: هرگز نباید صادر کننده ای در آذربایجان شرقی به دلیل بروکراسی اداری معطل شود و در سال اقتصاد مقاومتی قدردان کارکنان گمرک هستیم که شبانه روز در خدمت تولید کنندگان جهت صادرات محصولات هستند.
وی با بیان اینکه هر طرحی که در راستای توسعه استان باشد مورد حمایت ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان است، افزود: امروز فرماندهان عرصه اقتصادی ما مدیران واحدهای تولیدی هستند و اکنون دشمن مشترک ما کسانی هستند که برای از بین بردن توان اقتصادی کشور تلاش می کنند.
خبرنگار: مینا بازگشا ** انتشار دهنده:محمد رستگار
6120/6183

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.