به گزارش روز شنبه ایرنا، داود گرشاسبی ادامه داد: چنانچه در افکار عمومی موفق به تغییر و تحول شویم در حوزه عملی موفقیت مضاعفی به دست خواهیم آورد.
وی با تاکید بر پر کردن خلاء های تربیتی و نقش آن در بازدارندگی جوانان به قاچاق افزود: با تربیت صحیح و زمینه سازی عوامل بازدارنده قاچاق باید بتوانیم نسلی را تربیت کنیم که حافظ آرمان های انقلاب و ارزش های والای انسانی و اخلاقی باشد.
رئیس کمیسیون قاچاق کالا و ارز شهرستان سراب با اشاره به وضعیت نامساعد آرد و نان ادامه داد: حوزه آرد و نان از حوزه های حساس جامعه است و در برخی موارد با رفتارهای اشتباه از عرضه نان با کیفیت به مردم غفلت می شود.
فرماندار شهرستان سراب برخورد با عرضه کننده های نان بی کیفیت و گران به مردم را ضروری دانست و گفت: این مسئله از اولویت های شهرستان است و باید نهادهای متولی با جدیت در این رابطه اقدام کنند.
فرماندار شهرستان سراب اظهارکرد: برخی افراد با فرصت طلبی و سودجویی سهیمه آرد خود را می فروشند و در عرضه نان به مردم اهمال می ورزند که برخورد با این افراد خاطی در دستور کار نهادهای نظارتی قرار گرفته است.
وی بازرسی های دقیق، رفتارهای مناسب همراه با اقناع عقلی و کارشناسی نهادهای متولی امر را خواستار شد و تاکیدکرد: باید با نگاه واقع بینانه راهکار و پیشنهادات سازنده ارائه شود.
فرماندار سراب با تاکید بر استفاده از ظرفیت پایگاه های مقاومت بسیج، دانشگاه ها و دیگر نهادهای فرهنگی در حل معضلات اجتماعی، خاطرنشان کرد: امروز آگاه سازی و اطلاع رسانی در خصوص مسائل مختلف و معضلات جامعه نیازمند حرکت و عزم جمعی است که باید با حساسیت بیشتری دنبال شود.
فرماندار شهرستان سراب همکاری اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان را قابل تقدیر دانست و بر تداوم همکاری ها تاکید کرد.
خبرنگار: پرویز انصاری ** انتشار: محمد رستگار
3071/6183

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.